Musikbyråns listade väl årets 20 bästa skivor i Tisdags, kan inte hitta någon information om hur det gick för Tillbaka Till Samtiden, någon som såg?
Musikbyråns listade väl årets 20 bästa skivor i Tisdags, kan inte hitta någon information om hur det gick för Tillbaka Till Samtiden, någon som såg?
http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?...5&lpos=extra_0
plats 39. kent - tillbaka till samtiden
fattar inte hur säkert! kan komma så högt upp och kent så långt ner fast aaa ok
he familjen kom mycket högre upp än kent
meningslösa, menigslöösa
dålig lista enligt mig ;p
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost
värdelöst att lista musik
Ööööh, vem har satt ihop den listan då? Aja, tack för svaren ändå =)
Tråkigare lista får man ju leta efter. Det kan ju knappast vara så att alla bra album som släppt i år är "indie" pop/rock. Musikbyrån skulle behöva lite nytt folk och vidga sina vyer en aning.
Listan är väldigt "kreddig" för att använda ett kreddigt ord. Men ärligt Kent kan inte göra bästa plattan alla gånger, jag ser nog att en hel del som är före Kent faktiskt är värda det. Och vissa andra som Babyshambles borde också hamna på listan över huvud taget.
tyckte faktiskt de va en hyffsad lista, band of horses å national å ju riktigt bra, familjen va roligt och jens lekman ä oxå bra. såklart vill man ju ha kent å josé gonzáles å kanske beirut högre upp men så är de ju alltid.
Senast redigerat av Elefanten den 2007-12-26 klockan 22:55.
Fast hallå. Den listan handlar ju om vad just de som jobbar på musikbyråns redaktion tycker. Alla åsikter är subjektiva och de sa klart och tydligt att det här var DERAS lista.
I can tell by the way you smile, I'm smiling too
I see myself in you
In the end, we all are who we are, no matter how much we may appear to have changed.
Bättre än förra skivan iaf. Den kom ju inte ens med på listan
Senast redigerat av Rocky_Dennis den 2007-12-27 klockan 09:59.
band of horses, shout out louds, klaxons... det är sånt som jag kan förstå
men hur fan kan britneys skiva komma bättre än tts???![]()
Hjältar och Hjältinnor stannar kvar 050521 071116 080207 080216 080228 080321 080628 080712 080801 100225 100310 120727 130824 140615