Sidan 9 av 9 FörstaFörsta 123456789
Resultat 121 till 126 av 126

Ämne: Mellansnacket på sommarturnén (innehåller säkert spoilers)

Standard storsjöyran

När kent spelade på storsjöyran i östersund så var det några killar( antagligen väldigt fulla) som gjorde någonting, skrek och sådant, vinglade lite där de stod.

Så sa jocke:
    Ta det lugnt ni unga testosteronfulla killar där längst fram, annars får ni den här i huvet*håller upp sin vattenflaska*.
    Det kan bli sv¨årt att förklara bulan i huvudet, varför cykeln är borta och varför ni luktar sprit för mamma.

Sedan körde dom igång men någon låt, minns inte vilken :P
    Även då så satt det tre tjejer i ett fönster högt uppe i en lägenhet.
    Jocke sa något i stil med:
    Mår ni bra ni där uppe?
    Jag tycker inte att ni ska sitta där, det ser ju... livsfarligt ut!

Sedan sa han något mer, men jag minns tyvärr inte
    vi drömmer nog alltid om saker vi glömt

Standard

Cykla aldrig nykter

Innan Utan Dina Andetag i GBG så berättade han om tjejen den var skriven till, om att hon aldrig fått höra den live. Men i GBG så var hon faktiskt där. Fint.

Standard

Citat Ursprungligen postat av Silversnow Visa inlägg
    I strömstad sa Jocke en massa fint
    Typ om hur synd det var att den personen (hans fru? :P) som han skrivit Utan dina andetag och Håll ditt huvud högt, aldrig var där och att det var konstigt att det var lätt att säga sådant till femtusen pers i publiken men svårt öga mot öga.
    Och så tackade han oss. För allt och sa att man så lätt glömmer att berömma sina medmänniskor. Det var väldigt fint faktiskt Har det på film också
    Yes, det minns jag också.
    Fint var det.

Medlem Pacemakers avatar
    Reg.datum
    Aug 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Bikinipop Visa inlägg
    Cykla aldrig nykter

Innan Utan Dina Andetag i GBG så berättade han om tjejen den var skriven till, om att hon aldrig fått höra den live. Men i GBG så var hon faktiskt där. Fint.
    onykter sa jocke ju, annars blir det lite fel? och det var riktigt fint gjort av jocke sen har vi den lilla detaljen att det var en incident med adam berg och någon annan som cyklade hem från max 500 onyktra och ramlade massor med gånger och förstörde cd-skivor. han nämde det i eskilstuna tror jag
    Småbarn är onda'

Standard

Citat Ursprungligen postat av Pacemaker Visa inlägg
    onykter sa jocke ju, annars blir det lite fel? och det var riktigt fint gjort av jocke sen har vi den lilla detaljen att det var en incident med adam berg och någon annan som cyklade hem från max 500 onyktra och ramlade massor med gånger och förstörde cd-skivor. han nämde det i eskilstuna tror jag
    Jaa den r så jävla skön ^^
    "Det fanns något så otypligt som CD-skivor på den tiden" Hahaha
    röd.

Medlem Pacemakers avatar
    Reg.datum
    Aug 2008

Standard

hihi jo jag ska pröva det nästan gång jag cyklar
    haha stackars deras cd skivor ^^
    Småbarn är onda'

Sidan 9 av 9 FörstaFörsta 123456789

Behörigheter för att posta