Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 16 till 24 av 24

Ämne: Hur elitistiska är vi Kent-fans...?

Erfaren medlem popdrogs avatar
    Reg.datum
    Apr 2005

Standard

ja typ som "max 747" eller nåt haha
    When you can live forever, what do you live for?

Medlem Grävlingens avatar
    Reg.datum
    Mar 2008

Angry

Citat Ursprungligen postat av namokab Visa inlägg
    Jag har personligen reagerat på att många här på forumet kommenterar språkdetaljer som "de" vs. "dom" osv. Har personligen lite svårt att förstå poängen med detta detaljfnuttande, speciellt som den språkliga och innehållsmässiga kvalitén i övrigt inte alltid ligger på ofantligt höga nivåer. Är inte detaljfnutteri snarare ett tecken på svag självkänsla som kompenseras genom att hacka på andra än ett tecken på elitism? Eller förresten; elitism kanske är detsamma som dålig självkänsla. En person med bra självkänsla har inget behov att se ned på andra och sätta vissa personer på piedestal. Men att dra alla Kentfans över en kam är väl ungefär lika primitivt som att tjafsa om att det heter Generation Ex och inte X.

Jag är uppenbarligen jäkligt primitiv, eftersom jag med det här inlägget hackar på alla andra som hackar och jag är samtidigt elitistisk eftersom jag uttrycker det som om jag vore en högre stående individ med rätt att vara domare över alla andra hackers ... ... Tacka vet jag alla oskyldiga forumiter som bara sprider kärlek. <3
    Håller verkligen med Namokab här! Minns att jag reagerade över en fd forumits påhopp på en icke-svensktalande persons inlägg, som gjort sitt bästa på att skriva på svenska. Fick som svar :"Lär dig tala svenska först" av Clive Burrs granne, saligen insomnad. Det var inte riktat åt mig, jag har svenska som modersmål, men usch så styggt

Erfaren medlem kentidiiots avatar
    Reg.datum
    Sep 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av MrHenko Visa inlägg
    Att dissa en recensent för en felstavning av en titel var oerhört fånigt. Nästan lika fånigt som att beklaga sig i en blogg över att bli dissad av ett par medlemmar på ett forum.
    Jo, verkligen, överdrivet från båda håll..
    inget.

Erfaren medlem Gustaf-747s avatar
    Reg.datum
    Jul 2006

Standard

Undrar hur många som ville skjuta Anders Nunstedt när han stavade Columbus med två o, ungefär lika stor grej..

Medlem
    Reg.datum
    Apr 2006

Citat Ursprungligen postat av Gustaf-747 Visa inlägg
    Undrar hur många som ville skjuta Anders Nunstedt när han stavade Columbus med två o, ungefär lika stor grej..
    eller dom som gör absolute music som stavade Columbus med k...

Medlem Mats Carlssons avatar
    Reg.datum
    Jun 2003

Standard

Ni småskitar som lyssnar på Kentz har en hel del att lära när det gäller elitism. Man är inte elitist bara för att man har palestinasjal och skär sig i armarna. Gå in på det här forumet: http://verveunofficial.freeforums.org/ så får ni lära er hur man gör.
    Sex, droger och Mats Carlsson

Medlem MrHenkos avatar
    Reg.datum
    May 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Mats Carlsson Visa inlägg
    Ni småskitar som lyssnar på Kentz har en hel del att lära när det gäller elitism. Man är inte elitist bara för att man har palestinasjal och skär sig i armarna. Gå in på det här forumet: http://verveunofficial.freeforums.org/ så får ni lära er hur man gör.
    Eh, va? Hur menar du nu egentligen? Vem har sagt att man är elitist för att man "har palestinasjal och skär sig i armarna"? Det är väl inte det den här tråden handlar om?

Erfaren medlem kentidiiots avatar
    Reg.datum
    Sep 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av MrHenko Visa inlägg
    Eh, va? Hur menar du nu egentligen? Vem har sagt att man är elitist för att man "har palestinasjal och skär sig i armarna"? Det är väl inte det den här tråden handlar om?
    Han snackar bara skit.
    inget.

Medlem MrHenkos avatar
    Reg.datum
    May 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av kentidiiot Visa inlägg
    Han snackar bara skit.
    Ja, det är väl så. Dumt av mig att mata trollet.

Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •