Förresten tycker jag dom kan behålla den nya versionen av dom andra när dom spelar den, men i övrigt hoppas jag på att dom drar upp lite låtar de inte spelar så ofta live, jag vill bli överraskad!
Förresten tycker jag dom kan behålla den nya versionen av dom andra när dom spelar den, men i övrigt hoppas jag på att dom drar upp lite låtar de inte spelar så ofta live, jag vill bli överraskad!
inget.
Behåll dessa från sommarturnén: Berlin, LSD, någon?, Stenbrott, Vi kan väl vänta tills imorgon, Celsius och Blåjeans
Skrota dessa: Max 500 (sämst någonsin), Kärleken väntar (tråkig...), Om du var här/Dom andra (varför inte slänga in två mycket bättre låtar här?), Den döda vinkeln (bra, men det finns många bättre!)
Sedan kan man ju bara drömma om 400 slag som öppningslåt, Klåparen, Innan allting tar slut, Stoppa mig Juni, En timme en minut, Rosor & palmblad, M (lär väl i och för sig aldrig hända...) samt obskyra låtar som Den osynlige mannen och Indianer...
jag tycker att de kan skippa Generation Ex och Kärleken Väntar.
För min del är det ok att skippa 747 men det lär inte hända.
Berlin, Vy från ett luftslott , Den döda vinkeln och Celsius vill jag gärna ha kvar![]()
celsius vill jag gärna ha kvar.
Ja, Isola är finfin. Synd att ingen förstår hur bra Livräddaren är. Helt i klass med Beskyddaren. De två är liksom små syskonspår, lite med samma känsla och med samma sorts titel. Halvakustiska versioner av Livräddaren och Beskyddaren; hur bra kan inte det bli. <3![]()
När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
Så blir ni aldrig rädda mer
När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
Så vänder allt igen
Jag går ensam genom mörkret
/Jo©ke\
Jag tänkte precis skriva att de borde spela Livräddaren och Stanna hos mig.
När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
Så blir ni aldrig rädda mer
När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
Så vänder allt igen
Jag går ensam genom mörkret
/Jo©ke\