Sidan 3 av 5 FörstaFörsta 12345 SistaSista
Resultat 31 till 45 av 68

Ämne: Vilka hänger i?

Erfaren medlem kentidiiots avatar
    Reg.datum
    Sep 2005

Standard

Förresten tycker jag dom kan behålla den nya versionen av dom andra när dom spelar den, men i övrigt hoppas jag på att dom drar upp lite låtar de inte spelar så ofta live, jag vill bli överraskad!
    inget.

K.Engdahl
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av kentidiiot Visa inlägg
    Förresten tycker jag dom kan behålla den nya versionen av dom andra när dom spelar den, men i övrigt hoppas jag på att dom drar upp lite låtar de inte spelar så ofta live, jag vill bli överraskad!
    om du inte skulle läst låtlistorna innan, skulle du inte blivit lite överraskad iaf? nu under sommarturnén menar jag. när jag såg dom på zinkensdamm så blev iaf jag överraskad över vissa låtar

Reg.datum
    Sep 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av K.Engdahl Visa inlägg
    om du inte skulle läst låtlistorna innan, skulle du inte blivit lite överraskad iaf? nu under sommarturnén menar jag. när jag såg dom på zinkensdamm så blev iaf jag överraskad över vissa låtar
    Om jag inte varit på så många spelningar skulle jag kanske varit överraskad :P

På zinkensdamm blev jag med överraskad även om folk i kön visa mig låtlistan från p&l dan innan. Vi kan väl vänta tills imorgon liksom <33 Nu är det bara thinner som saknas!
    inget.

K.Engdahl
    Guest

Standard

Om jag inte varit på så många spelningar skulle jag kanske varit överraskad :P

På zinkensdamm blev jag med överraskad även om folk i kön visa mig låtlistan från p&l dan innan. Vi kan väl vänta tills imorgon liksom <33 Nu är det bara thinner som saknas!
    jo det blir ju så, nu har jag varit på 4 spelningar i sommar och då finns det ju inte så många överraskningar kvar. men fan va nöjd jag är ändå
    hoppas det inte dröjer alltför länge innan vi får höra och se dom igen!

Reg.datum
    Sep 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av K.Engdahl Visa inlägg
    jo det blir ju så, nu har jag varit på 4 spelningar i sommar och då finns det ju inte så många överraskningar kvar. men fan va nöjd jag är ändå
    hoppas det inte dröjer alltför länge innan vi får höra och se dom igen!
    Ja, alla pratar ju om typ två år, känns som alldeles för lång tid för mig
    inget.

K.Engdahl
    Guest

Standard

Ja, alla pratar ju om typ två år, känns som alldeles för lång tid för mig
    jaa, 2 år är alldeles för lång tid. inte för att dom inte förtjänar lite time off, men hur ska man klara sig så länge? en liten skiva kan man väl iaf få inom ett år? jag är redan nyfiken och sugen på nya plattor och turnéer!

Medlem
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Behåll dessa från sommarturnén: Berlin, LSD, någon?, Stenbrott, Vi kan väl vänta tills imorgon, Celsius och Blåjeans

Skrota dessa: Max 500 (sämst någonsin), Kärleken väntar (tråkig...), Om du var här/Dom andra (varför inte slänga in två mycket bättre låtar här?), Den döda vinkeln (bra, men det finns många bättre!)

Sedan kan man ju bara drömma om 400 slag som öppningslåt, Klåparen, Innan allting tar slut, Stoppa mig Juni, En timme en minut, Rosor & palmblad, M (lär väl i och för sig aldrig hända...) samt obskyra låtar som Den osynlige mannen och Indianer...

Reg.datum
    Sep 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av xfilipx Visa inlägg
    Behåll dessa från sommarturnén: Berlin, LSD, någon?, Stenbrott, Vi kan väl vänta tills imorgon, Celsius och Blåjeans

Skrota dessa: Max 500 (sämst någonsin), Kärleken väntar (tråkig...), Om du var här/Dom andra (varför inte slänga in två mycket bättre låtar här?), Den döda vinkeln (bra, men det finns många bättre!)

Sedan kan man ju bara drömma om 400 slag som öppningslåt, Klåparen, Innan allting tar slut, Stoppa mig Juni, En timme en minut, Rosor & palmblad, M (lär väl i och för sig aldrig hända...) samt obskyra låtar som Den osynlige mannen och Indianer...
    Fyy, så får man inte säga..
    inget.

K.Engdahl
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av xfilipx Visa inlägg

sämst någonsin? tråkig? men usch så elak du är! dessutom kan man aldrig kalla max500 för sämst någonsin!

Medlem
    Reg.datum
    Apr 2008

Standard

jag tycker att de kan skippa Generation Ex och Kärleken Väntar.
    För min del är det ok att skippa 747 men det lär inte hända.
    Berlin, Vy från ett luftslott , Den döda vinkeln och Celsius vill jag gärna ha kvar

Erfaren medlem Felix_Elites avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

celsius vill jag gärna ha kvar.
    Länge leve kungen.
    Citat Ursprungligen postat av Havsänglar Visa inlägg
    Jag gick till mataffären och köpte naturgodis, men så råkade jag äta upp allt på vägen hem, sämst ):

Reg.datum
    Sep 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av waybackin93 Visa inlägg
    jag tycker att de kan skippa Generation Ex och Kärleken Väntar.
    För min del är det ok att skippa 747 men det lär inte hända.
    Berlin, Vy från ett luftslott , Den döda vinkeln och Celsius vill jag gärna ha kvar
    Skulle nästan kunna säga word på det där va, fast i så fall orginalversionen av vfel. Sen får dom gärna plocka upp nån annan låt Isola, ceslius har vi hört nu ju : ). Oproffesionell kanske? ; )
    inget.

Erfaren medlem namokabs avatar
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Ja, Isola är finfin. Synd att ingen förstår hur bra Livräddaren är. Helt i klass med Beskyddaren. De två är liksom små syskonspår, lite med samma känsla och med samma sorts titel. Halvakustiska versioner av Livräddaren och Beskyddaren; hur bra kan inte det bli. <3
    När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
    Så blir ni aldrig rädda mer
    När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
    Så vänder allt igen

Jag går ensam genom mörkret
    /Jo©ke\

Erfaren medlem e-as avatar
    Reg.datum
    Jan 2008

Standard

Jag tänkte precis skriva att de borde spela Livräddaren och Stanna hos mig.

Erfaren medlem namokabs avatar
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av e-a Visa inlägg
    Jag tänkte precis skriva att de borde spela Livräddaren och Stanna hos mig.
    Håller med. Tänkte på det häromdan att Stanna hos mig verkligen är ett bortglömt spår. Och att den borde fungera riktigt bra live. Det är så otroligt mycket känsla och ös i den samtidigt. <3
    När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
    Så blir ni aldrig rädda mer
    När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
    Så vänder allt igen

Jag går ensam genom mörkret
    /Jo©ke\

Sidan 3 av 5 FörstaFörsta 12345 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg