Detta skrev jag i en annan tråd, men jag måste skriva det igen
Alltså, jag måste bara säga en sak.

När konfettin kom ner.. då trodde jag att jag skulle.. ja, jag vet inte vad. Jag var bara så himla lycklig.

Efter det med Sami, handduken, 747 hatten och allting, så bara jag drömde mig bort när konfettin kom! Jag höll upp hatten mot himlen och det kändes som att jag bara svävade. Låter kanske jättekonstigt, men jag kände verkligen så. Var hög på glädje eller någonting!

Och jag blev så himla glad att de spelade massa gamla låtar! Det trodde jag verkligen inte. Men synd att de inte spelade "Beskyddaren", som är en av mina favoritlåtar. Men utan dina andetag, mannen i den vita hatten när Sami pekade på mig och min kompis och log och tittade in i mina ögon, 747 där Sami tittade på min hatt och log igen och tittade rakt in i mina ögon, höll jag på att dö. Jag är den lyckligaste människan på hela jordklotet.
Jag har typ ångest idag. Jag ville verkligen inte gå hem igår, satt kvar på golvet tills vakterna så åt oss att gå för de skulle städa upp. Jag har ångest, en fet jävla ångest. Jag klarar inte av att inte se kent mer på ett långt tag.
Om dom ens kommer tillbaka till Göteborg? Tror ni att de kommer ge sig ut på turne igen efter denna? Jag hoppas verkligen det av hela mitt hjärta, för kent är mitt liv. De GÖR mitt liv. De gör min dag.
Kommer aldrig glömma denna konserten, ett minne för livet! Och Samis ögon har jag sparat långt in i mitt hjärta.
Nu börjar jag störtlipa, kan inte skriva mer.