Melodien ligner på både Elefanter og Nihilisten, men det fins jo verre låter å ligne på!Jeg tror ikke den handler om Harri, jeg mener at han ganske tydelig sa at "hon" ikke var der, altså en jente.
Melodien ligner på både Elefanter og Nihilisten, men det fins jo verre låter å ligne på!Jeg tror ikke den handler om Harri, jeg mener at han ganske tydelig sa at "hon" ikke var der, altså en jente.
Jag känner en sån lättnad när musiken går på igen
musik non stop till slut
jeg og syns det minnet litt om en annen sang, men det er ikke elefanter jeg tenker på..
har det på tungen, men kommer bare IKKE på det...argh! men den var virkelig bra, likte den masse. Og FOR en tekst da..treffer hver gang...Kom nesten på det på lørdagen, men så glemte jeg det når avslutningen kom...Sa han ikke noe sånt som "dere vet hva som kommer nå, eller" eller var det noe jeg drømte...?![]()
Du är min hjälte för du vågar vara rak
Du är min hjälte för du är precis så svag som jag
det går över, det går över, det går aldrig över
Jo, han sa det før MIDVH.
Jag känner en sån lättnad när musiken går på igen
musik non stop till slut
Ok.. jeg hører det nå. Minner litt om elefanter ja. Var blindet av lykkerus på lørdagen, så jeg oppfattet det kanskje ikke damen det er et eller annet i teksten som minner om Vintervila og syns jeg.. Herlig sang da. Og alt nytt fra Kent tas i mot med glede
![]()
åh! men den var herlig...lik eller ikke lik.. siden alle låtene er fra kent (
), så er det vel noen låter som kan minne om hverandre. En veldig bra overaskelse da
Det var väldigt roligt att få höra låten första gången på Peace & Love-festivalen, gillade den från första början. Var mäktigt när hela publiken tystnade för att få höra texten.
Undrar egentligen varför Jocke sa dagen efter att de skulle spela en helt ny låt för första gången, han kanske inte räknar med att vi fans åker land och rike runt för att få se dem så många gånger som möjligt?
Vilket som är det en väldigt vaker melodi men en minst lika vacker text, hoppas på en EP till vintern där den medföljer. Ett album kan de släppa om ett år eller två.
roligt med olika versioner på texten :P
vill också ha en EP. hehe. åh <3
When you can live forever, what do you live for?
Låten är bäst i alla fall.
Jag var en utav de första som hörde den för jag var på P&L, *skryta*
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost
"Jag vet att du gav mig all din kärlek
Utan krav på en motprestation
Åh, som jag önskar jag var värd dig
Att jag kunde ge dig nånting lika stort"
Otroligt vacker text, blev positivt överraskad av den här sidan nu efter TTS!![]()
Du log genom fräknarna
med tårar i ögonen
Allt fanns i ögonen
Allt finns i ögonen
KAPITÄN EUROPA - Die Erste Arkengel
http://www.thejohnsongalleries.com/i...%20Michael.jpg
En till video. Blev ganska ok ljud för att vara en sketen liten kompaktkamera tycker jag
http://www.youtube.com/watch?v=w_0LchTDL8I
Ännu en låt innehållandes syntetiska handklapp, som den i t.ex. Elefanter och Ingenting. Rått!
...eller är det kanske bara publiken?![]()