Sidan 81 av 81 FörstaFörsta ... 317172737475767778798081
Resultat 1 201 till 1 207 av 1207

Ämne: Yleistä höpinää

Standard

Milloin Suomen keikkojen lippuja aletaan myymään? Tänään alkoi lipunmyynti noihin Ruotsin keikkoihin, mutta ei kai Suomen?

JEE JEE JEE!!! On tätä taas odotettu! Ihan huippua, kiitos Kent <3
    Och vi står bakom dig trots att vi aldrig syns...

Standard

Heippis!

Päivän Garden Party uutisoinnista innostuneena päätin murtaa kuparisen koskien viestejäni täällä. En ole koskaan oikein löytänyt sisältäni foruumi -ihmistä. KENTies en ole vain löytänyt oikeaa foorumia.. Olettekos te muuten kuinka yhteenhitsautunut porukka, työ jotka tänne kirjoittelette? Olen pitänyt Kentistä jostain vuodesta 1998 lähtien. Harmillista vain, etten ole juurikaan törmännyt keneenkään joiden musamaku olisi kohdannut omani kanssa. Jos te aina näette, joskus ainakin, keikkojen yhteydessä, niin täällä olisi yksi joka mielellään nauttisi ilmapiiristänne. Mielestäni kun on vähän hassua mennä keikalle itsekseen..
    Kommentoikaa ja kyselkää, kirjoittelisin mielelläni kanssanne
    Mars 1999 .. 17 Helsingfors – Old Studenthouse (FIN)
    Augusti 2000 .. 6 Korso – Vanda – Ankkarock (FIN)
    Maj 2002 .. 16/5 Helsingfors (FIN)

Medlem
    Reg.datum
    Jan 2008

Standard

Moikka pitkästä aikaa!

Mitäs tykkäätte uudesta levystä? Mä oon kuunnellu vasta pari kertaa, mutta ei vielä ainakaan oo mitenkään iskeny muhun. 999 anto odottaa aika paljon, tykkään siitä biisistä kyllä. Muista biiseistä en vielä oikeen voi sanoa tykkääväni. Musta tää levy tällä hetkellä kuulostaa aikuisrockilta, toisin sanoen musta siitä puuttuu kapina kokonaan. Tai sitte se on vaan piilotettu niin hyvin etten mä vielä oo löytäny sitä. Mä luulen että Tillbaka till samtiden jää mun suosikkilevyks vieläkin.

Arvon vielä että ostanko lipun GardenPartyyn. Jos siellä olis pelkästään Kent, olisin varmaan ostanu lipun jo. Mutta noin monta esiintyjää yhdessä illassa, ei taida olla täyspitkä keikka Kentillä? Onkohan kellään tästä tarkempaa tietoa? Anyone? Lisäks musta on tullu vanha, ei jaksa töissä seuraavana päivänä jos menee keikalla pitkään

Medlem Eskils mors avatar
    Reg.datum
    Jul 2010

Standard

Citat Ursprungligen postat av Timo Visa inlägg
    Heip. En muista koska viimeks täällä. Jokatapauksessa tulee varmaan kivat bileet Turun linnan puistossa. Paikaa on todella hieno Tervetuloa. Jatkot on sit varmaan yhdes tietys paaris
    Ai misä paaris? Saak sinne tulla yli-ikäset mutsitki?

Ja hei Suvi, onhan tää JÄIRFM aika aikuisrokkia - mutta hyvällä tavalla! Ehkä on äijät itekkin jo lopulta vähän "aikuistuneet", harvempi nelikymppinen enää jaksaa kapinoida. JÄIRFM on musta samalla tavalla "helppo" levy ku V&A - eikä mun yli-ikäset kaverit voi valittaa et ois liikaa "sitä diskoo ja elektroo" ( millasii ystävii mulla oikeen on?!) Ja sitte pitäähän äijien uudelle levy-yhtiölle kans antaa jotain - hittikimara, joka myy (en tiiä onko myynyt, mut luulis)! Seuraava levy ei varmasti ole yhtä "helppo".

Mä tykkään JÄIRFMstä ihan järjettömästi, mitään muuta en oo nyt pariin viikkoon kuunnellu edes. Erityisesti Petroleum, Beredd På Allt, Färger På Natten, Låt Dom Komma ja 999 on kolahtaneet. Ja Ett År Utan Sommar on mielettömän, ihan itkettävän kaunis! Eskil tykkää levystä kans, mut ei se ole tästä niin innoissaan ku oli Rödistä ja Episistä, se tykkää enempi kaikesta koneellisesta tai miten sen nyt sanois, efekteistä ja syntsista ja nakutuksista ja kilinöistä ja kolinoista ja merkillisistä äänistä, joista mä olen ihan pihalla.

Garden Partysta mä uskon, että kent vetää ihan täyspitkän keikan, koska se on turnépremiär. Pariisin kevät on ainakin levyllä aivan hurmaava (tosin en oo jaksanu uutta levyä kuunnella), mitä ne on livenä, sitä en osaa sanoo.
    "Som alltid flyr jag till musiken
    Den enda plats där jag är jag - - -
    Där de stora drömmarna är lag"

"Var tog all tiden vägen
    En gång var vi miljonärer
    När vi hade all tid i världen"

"Om jag bara kunde fylla mitt hjärta med godhet"
    Kentforumet - mitt språkbad på nätet

Medlem Timos avatar
    Reg.datum
    Feb 2003

Standard

Citat Ursprungligen postat av Kentina Visa inlägg
    Niin kovat bileet että paareille joutuu?
    Heh - Joo
    Ich will
    Ihren Herzschlag kontrollieren

Medlem Timos avatar
    Reg.datum
    Feb 2003

Standard

Tjaa oiskohan se baari toi Kuka.
    Ich will
    Ihren Herzschlag kontrollieren

Medlem Grävlingens avatar
    Reg.datum
    Mar 2008

Standard

Ni vet väl om att det redan går att köpa biljetter till HFors o Vasa 28 o 29.10? Via tidningen Hufvudstadsbladet, jag har redan köpt till båda. Försäljningen pågår idag 17.3kl 9- fre 18.3 kl 15. Biljetterna kostar från 43-49 e i Vasa o 44-59 e i Hfors. Länkar till försäljn finns på tidningens hemsida t ex. Det har sålts mycket redan, fast bara läsare har sett det.
    Ingen på vägarna
    bara döda grävlingar

Sidan 81 av 81 FörstaFörsta ... 317172737475767778798081

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •