Tuolta löytyy tietoa. Se on sellanen punanen, Koffin mainoksin varustettu ratikka, joka kiertää kesäsin jotain tiettyä reittiä. En siis koskaan aikasemmin ole ollut kyydissä, joten en tiedä kuinka se käytännössä toimii. Siinä ratikassa on anniskeluoikeudet, eli se on vähän niinku pubi kiskoilla
Sitä voi vuokrata myös yksityiskäyttöön, niinku meidän perhetuttu oli nyt tehny.
Ei ratikat aina niin kivoja ole, niihin eksyy kaikenlaisia tyyppejä ja matka haisevien spurgujen kanssa ei ole niin rattosaa... Ja sit mie ainakin ratikassa aina katon että onko penkki märkä ja jos on ni en tasan istu!
Koffin heppojen kyytiin ois ehkä vielä kivempi päästä kun olutratikkaan![]()
Livet är mänskans bästa tid
Kiitoksia sivistämisestä. Nyt oon taas paljon viisaampi. Oishan se aika hauskaa päästä tuon ratikan kyytiin.![]()
Björk tulee Suomeen 10.7.
http://www.yle.fi/uutiset/24h/id88017.html
Ois ihan kiva mennä kattomaan vaikken varsinainen fani olekaan. Mitähän sinne mahtaa maksaa liput?
Just luin saman uutisen (tosin iltsikan sivuilta)Mä ainakin menen, pakko päästä kun kerran tulee tänne asti. Liput maksaa 69 € + 1 € Unicefille. Näin luki Helsingin Juhlaviikkojen sivuilla. Tää tyttö leijuu ilmassa täällä..
Ei muuten tullu Kentiä Huvila-telttaan![]()
Olis kyllä tosi hienoa nähdä Björk kesällä , vaikka aivan suurin fani en olekkaan. Mun kesä alkaa vaan olla niin täynnä eri suunnitelmia, että on pakko jättää jotain väliin.
Olipas hauska hetki muuten tänään aamulla. Olin juuri alkamassa lukemaan pääsykokeisiin, mutta pitkittääkseni aloittamista päätin plarata radiokanavia läpi. Mun päässä oli ajatus että "jos nyt soi Kent jostain niin sitten mä..." ja samalla Novalta pärähti soimaan FF. Mun ajatus katkes ja vähän hämmentynyt hymy kasvoilla istuin alas kuuntelemaan. Mukava aamun aloitus, nyt vain häiritsee, että miten tuo mun ajatus ois jatkunut.
![]()
Pitipäs sitten tämäkin tapaus päästä jakamaan täällä.
Nova on kamala kanava. Työkaveri haluu kuunnella vaan sitä, vaikka oon maininnu mm. X3M ja Radiohelsinki sille vaihtoehtoina kanavista jotka soittaa sata kertaa parempaa musaa. Ei oo vielä menny ideat läpi.
Miulla on kesälomaa Björkin keikan aikaan, mutta oon seuraavana päivänä lähdössä Ruotsiin joten voipi olla että keikka jää väliin. Tai sit voisin mennä kärkkymään sen teltan läheisyyteen jos sitä jotain kuulis uloskin...![]()
Nova on aika puuduttava. Mutta mä en oikeestaan kuuntele radiota hirveesti. Radio Helsinkiä tosin tulee kuunneltua netissä aika usein
Nyt just kokeilin ekaa kertaa uuden digiboksini radiota.. X3M:iltä tulee Columbus![]()
Joo, Nova on todella huono kanava. En koskaan kuuntele sitä. Mutta X3M ja (meille vaasalisille Radio Vaasa) ovat hyviä vaihtoehtoja. Onko näin että just novasta ja voicesta tulee paljon vähemmän kentiä nykyään, vai johtuuko se vain siitä etten kuuntele enää niitä kanavia...?
Kuuluukohan kukaan meistä Novan kohderyhmään..? En kyllä oo kuunnellu Novaa koskaan muuten ku yhden kaverin kyydissä (pakotettuna tietenkin), joten en oikeen osaa sanoa minkälaista musaa ne soittaa. Mulla on vaan sellanen mielikuva että se olis vähän aikuisemmille suunnattu.
Mutta hyvä jos ovat edes soittaneet Kentiä! Aika jännää että just FF, oisin ennemmin ajatellu että joku vähän popimpi biisi.