"Life is pretty simple: You do some stuff. Most fails. Some works."
Måste bara säga att nu just är dethär forumet så dåligt, och hur länge är vissa medlemmar avstängda?? Blää !
Ingen på vägarna
bara döda grävlingar
Nå Staffan747 har varit bannad väldigt länge. Underligt! Har också fullt upp, idag har jag t ex skidat två timmar i jättefina skidspår, har en ledig dag. Härliga tiderSe mikä on pahinta tässä foorumissa on tämä piiri pieni pyörii...pieni ryhmä joka määrää mistä pitää pitää jne, ja ellet halua kuulua siihen, olet kummallinen tyyppi...
Ingen på vägarna
bara döda grävlingar
Han har ju inte varit det en månad ens eller?![]()
Minäkin voisin luetella mikä ärsyttää tässä foorumissa:
Chattailu kavereiden kesken - siis sellasissa topikeissa jossa pitäisi puhua jostain kaikkia kiinnostavasta aiheesta niin jotkut rupeavat juttelemaan siitä koska tapaavat ja missä, ja kaikkia muita yksityisasioitaan tyyliin. Muita ei varmaan kiinnosta... voisivat ihan hyvin lähettää privaviestiä toisilleen tai varmana juttelevat mesessäkin tai oikeassa elämässä. Tämä on siis julkinen foorumi ja tietyt asiat voi pitää omana tietonaan tai kavereiden kesken.
Jotkut kirjoittelee todella sopimattomia ja ilkeitäkin asioita täällä. Sellaista ei kukaan ulkopuolinen jaksa lukea. On se ihme jos ei ihminen osaa internetissä ilmaista asiaansa hieman neutraalimmin ilman että tulee sellanen olo että henkilö yrittää hyppiä toisten varpaille tai valittaa vaan tuloksetta. Konstruktiv kritik on parasta ja siitä voi olla kritiikin kohteellekin jopa hyötyä.
Jos pitää internettiin tulla purkamaan ärtyneisyyttään muihin ihmisiin niin sitten on jo jotain vakavia ongelmia ja kannattaisi harkita terapiaa.
Ja toisaalta taas liian ylimenevät vuolaat ylistykset on myös ärsyttäviä ja saa miettimään että onko tuo nyt ihan tosissaan.
Noniin, nyt voin taas pysyä poissa täältä hetken.Onneksi en ole yhtä riippuvainen kuin suurin osa noista muista...
Senast redigerat av Kentina den 2009-01-30 klockan 11:05.
Bra talat,Kentina! Det stämmer nog detdär! Är en månad en kort tid för ett straff då? Trodde att det bara brukar röra sig om ett par veckor. Nå, nog hinner han hit och spamma ännuEn ole minäkään yhtään riippuvainen netistä, mutta tykkään lukea ja keskustella Kentistä, ja joskus täällä on ollut oikein kivaakin!
Ingen på vägarna
bara döda grävlingar
Mä luulen että sille annettiin bannaus kuukaudeksi. Noh kohta nähdään. Ei nyt keskustella siitä kun se ei itse pääse kommentoimaan.
Niin munkin mielestä täällä on tosi kivaa ollut välillä, ja olen itsekin täällä viihtynyt. Mutta että noi jotkut roikkuu täällä päivät pitkät ja chattailee tyyliin.![]()
Min kämppis ska dit
... Minä olen huomannut, että (ainakin tällaisen melko epäaktiivisen) on tosi vaikea jotenkin päästä foorumiin 'sisälle' juuri sen takia, että on ihmisiä jotka tuntevat toisensa hyvin ja on sellainen piiri, johon ei vain pääse. Hmph. Tai sitten vika on täällä päässä, hyvin mahdollista sekin xD
Mais je ne sais pas qui tu es derrière ton visage digital
Je suis amoureux de l’image
Et j’ai peur que tu sois seulement un mirage
Je ne sais pas qui tu es
Kristian Anttila tänään Svenska Talande Klubbenilla
Pari biisiä kuuntelin mysäristä ja ihan kivaltahan se kuulostaa. STK:lla pitää käydä myös kannatuksen vuoksi (jotta homma jatkuu ja sinne saadaan vielä parempia esiintyjiä!) ja sinnehän on idioottihalvat liputkin.
Mulle on kyllä aivan vitullisen sama että mitä ihmiset täällä lässyttää, kuka bannataan, miksi bannataan ja onko foorumi sisäänpäinlämpiävä vai ei.
Tottakai tällänen forkku on sisäänpäinlämpiävä ja aina jostain ilmaantuu joku jolla on kamala tarve päteä tai tuoda itteensä muuten vaan jatkuvasti esille. Ja sit on niitä joilla ei ole muuta tekemistä kun spammata forkkua 24/7. Mulla on muuta tekemistä, esim. nyt on kaamea läjäys sähköposteja oottamassa; ts. töitä pitää tehdä!
Livet är mänskans bästa tid
Eksyin tuon Nevin Kent Mediassa-ketjussa postittaman linkin kautta katselemaan juutuupista pätkiä Kentin keikoilta ja nyt poden armotonta keikkakuumetta. Tahtoisi niin kovasti keikalle. Pitää vissiin laittaa Kenttiä soimaan siivousmusiikkiksi ja kailottaa mukana naapureiden iloksi ja muistella edellisiä keikkoja.
"Life is pretty simple: You do some stuff. Most fails. Some works."