Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Tredje konsert siden november på Slottsfjell

Nybörjare rebellas avatar
    Reg.datum
    Aug 2007

Standard Tredje konsert siden november på Slottsfjell

Sønnen min på 8 ble rett og slett driitsur på meg fordi jeg fikk dra på Kent-konsert i Oslo og i Ås, og ikke han. Da jeg sa det var 18-års grense sa han "Jammen mamma, jeg lover å ikke drikke øl!"
    Så da jeg så det ble sommerturné også, lovet jeg ham at vi skulle dra på Slottsfjellfestivalen og se Kent, og det blir nok det beste med hele sommeren for hans del (Dyrt med dagspassbillett, 560,-, men barn under 12 er gratis)

Det er bra å gi barna GOD musikksmak fra de er små, ikke sant? Han liker ikke rap, bare god rock, og er skikkelig Kent-fan!

Mange som skal til Slottsfjell? De skal visst ikke selge så mange dagspass, så har man bare planer om å være der den dagen Kent spiller (torsdag 17.7.), burde man nok kjøpe billett nå!

-R-
    Stilla som när snön föll
    du blev vuxen så fort
    minns att jag grät

Nybörjare
    Reg.datum
    Nov 2007

Standard

HERLIG! Jeg skal såklart også dit! Blir sååå bra! veldig koselig festival synes nå jeg;-)

Medlem Jolenes avatar
    Reg.datum
    Jul 2006

Standard

Jeg vet ikke enda.. Skal prøve å få sett kent ihvertfall en gang i sommer, enten blir det Slottsfjell, Arvika eller Strömstad. Får se hvilken som passer best!
    Och jag känner en sån lättnad när musiken går på igen...

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •