Då var alla svenska festivaler avslöjade.
http://www.storsjoyran.se/
Då var alla svenska festivaler avslöjade.
http://www.storsjoyran.se/
Senast redigerat av sundance_danne den 2008-02-18 klockan 09:49.
Stäng din dörr, vi har någonting att reda ut.
synd att inte campingen ingår i priset. :P
känns lite som att det faller på det.
When you can live forever, what do you live for?
Måh alltså jag vill så så så gärna dit, jag menar Säkert! spelar där också, i typ hennes hemstad (eller jag tor det är därifrån hon kommer..?). Men köpte biljett till Arvika i januari (vilket jag i och för sig inte ångrar nu =D) och hur ska jag ha råd med en festival till?! Inkl camping och resa lär det ju kosta kanske 1500-2000 spänn. Aaarh!
Om allt man inte väljer, men ändå tvingas ta. Om stoltheten jag sväljer för att klara varje dag. Och allt som jag ska gömma i mitt hjärta utav glas. Om allt det där ska rymmas går jag av.
Så ta mig med till drömmarnas land...
Det är nästan så man vill gå på yran bara för att hon spelar i sin hemstad.. Och så kan hon sjunga låten Hemstad med. Hehe. Humor!
Men är det nån som vet hur mycket biljetter det finns till storsjöyran? Behöver man boka snart...? Jag menar, det är ju typ inga artister som släppts ännu.
Om allt man inte väljer, men ändå tvingas ta. Om stoltheten jag sväljer för att klara varje dag. Och allt som jag ska gömma i mitt hjärta utav glas. Om allt det där ska rymmas går jag av.
Så ta mig med till drömmarnas land...
underbart att ha med kent på yran.
dessutom så spelar dom på min födelsedag!
det tråkiga är att i röstningen på strosjoyran.se så ligger det bara hiphop/rap-band i ledningen. kent på typ 9 plats..suck
så välkommna ska ni vara till östersund och visa att kent är så mycket bättre än de band som östersund lägger sin röst på och vill ha dit.
JAG ÄLSKAR ER KILLAR!
Jag har bott i Jämtland/Östersund i nästan hela mitt liv och har aldrig varit på Yran (räknar inte stråket). Har sagt att de enda som skulle kunna få mig att gå dit är kent, så i sommar blir det Yran-premiär!![]()
*Östersund 3/6 2005* ~ *Trondheim 1/12 2007* ~ *Örnsköldsvik 6/3 2008*
Jag vill ha dig, du är min du är bara min...