Sidan 9 av 11 FörstaFörsta 1234567891011 SistaSista
Resultat 121 till 135 av 161

Ämne: Kesäkiertue 2008

Medlem rillas avatar
    Reg.datum
    Mar 2008

Standard

Mä oon vapaaehtoinen lakanan taakse, oon kohtuu pitkäkin niin voin jopa nähdä sieltä lakanan takaa jotain.
    Oikeasti mä vielä arvon täällä että lähenkö, kyllä mä iltaan mennessä tiiän.
    Senast redigerat av rilla den 2008-07-30 klockan 09:14.
    "Life is pretty simple: You do some stuff. Most fails. Some works."

Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av rilla Visa inlägg
    Mä oon vapaaehtoinen lakanan taakse, oon kohtuu pitkäkin niin voin jopa nähdä sieltä lakanan takaa jotain.
    Oikeasti mä vielä arvon täällä että lähenkö, kyllä mä iltaan mennessä tiiän.
    No ei huolta, me ripustetaan se todennäköisesti siihen aidalle, että jos näkee aidan yli niin näkee lakanankin takaa jotain. Toivottavasti päätät lähteä, hei kamoon, Kentin vika keikka pitkään aikaan (??) ja se on vielä Suomessa! Tulee mahtavat pippalot lupaan, jos vaan tuut sinne.

Medlem sanna-ms avatar
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Nähdään Rilla sitten Ankkarokissa

Toivottavasti ei oo niin paska sää mitä on luvattu, alle 20 lämmintä ja sadetta eli kuulosta kauheen miellyttävältä. Sit tää täti on sadeasussa ja kumisaappaissa Ankassa
    Livet är mänskans bästa tid

Medlem
    Reg.datum
    Jan 2008

Standard

Hahaa, täällä on lievää painostusta havaittavissa Juu, tervetuloa Vantaalle vaan!

Mä oon nähny kahdenlaisia sääennustuksia lauantaille, ja sen paremman mukaan olis ihan kaunis aurinkoinen ilma, noin 20 astetta lämmintä. Toivotaan että se toteutuu!

Medlem sanna-ms avatar
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Suvi Visa inlägg
    Mä oon nähny kahdenlaisia sääennustuksia lauantaille, ja sen paremman mukaan olis ihan kaunis aurinkoinen ilma, noin 20 astetta lämmintä. Toivotaan että se toteutuu!
    Mitä, mie oon nähny vaan sen paskaa säätä lupaavan ennustuksen, alle 20 astetta lämmintä ja vesisadetta... Mutta miulla on hieno sadeasu

Ja kun Ankasta pitää jokatapauksessa lähtee kotiin kusettamaan koiraa ennen baariin menoa, ni sit voi samalla sujuvasti vaihtaa vaatteetkin inhimillisemmäksi, joten sade ei niin haittaa, mut oishan se kivempi jos ei satais.

Medlem
    Reg.datum
    Jan 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av sanna-m Visa inlägg
    Mitä, mie oon nähny vaan sen paskaa säätä lupaavan ennustuksen, alle 20 astetta lämmintä ja vesisadetta...
    Noh, ylihuomennahan sen sitten näkee Joko Rilla on päättäny lähteä mukaan?

Nybörjare Jennas avatar
    Reg.datum
    May 2004

Standard

Joo Rilla, mukaan mukaan vaan ehdottomasti! Vika Kentin keikka aikoihin, voi vitsi, tulee kyllä varmasti mieletön meno siinä eturivin ja lakanan tienoilla. Ja jos sataa niin sit sais sataa oikein kunnolla, samanlainen sade kuin silloin siellä sataman ilmaiskeikalla, niin vois vaan kastua läpimäräksi ja jorata hulluna. En kyllä varmaan edes yritä suojautua sateelta, jos niin käy, että vettä tulee. En jaksa ruveta sähläämään sadetakkien kanssa tällä kertaa..

Citat Ursprungligen postat av sanna-m Visa inlägg
    (varsinkin kaks viimeks mainittua aikoo roikkua siellä lavan edessä aidalla aamusta asti ja niille voi ja pitääkin mennä juttelemaan, Jennalle kun sanot sanan Håkan niin se puhua papattaa siulle viis tuntia tyytyväisenä...)
    JOO mulle saa tosiaan mieluusti puhua Håkanista! ...Tai jos haluaa välttää kauheeta vuodatusta niin ei kannata mainita koko miestä. Nyt olen varoittanut.

Medlem sanna-ms avatar
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Huomenna keikka
    Nyt sataa ulkona vettä kaatamalla, toivottavasti huomenna on parempi ilma...

Medlem rillas avatar
    Reg.datum
    Mar 2008

Standard

Hyvää keikkaa teille onnellisille, jotka Ankkarockiin menette! Mä sitten päätin olla lähtemättä, kiitos kuitenkin festariseuratarjouksista.Toivottavasti huomenna hyvä ilma. Pitäkää hauskaa sitten munki puolesta. Mä jään nyt odottelemaan sitä seuraavaa kiertuetta,johon ei toivottavasti mene ihan äärettömän kauaa.
    "Life is pretty simple: You do some stuff. Most fails. Some works."

Medlem Grävlingens avatar
    Reg.datum
    Mar 2008

Standard

Ha det så jättebra på spelningen imorgon, o hoppas att Jocke (o alla andra också förstås) är på lika bra humör som på Ruisrock, o att ni får höra många härliga önskelåtar. Hoppas på bra väder också, ser ut som om regnet kommer först till natten? Väntar sen med spänning på rapporter, o så tar det väl två år tills vi får se bandet igen..

Nybörjare Jennas avatar
    Reg.datum
    May 2004

Standard

Suvi, mihin aikaan ajattelit saapua Ankkaan? Mut ja Kentinan löytää sit Korsolavan vasemmalta reunalta jo aamupäivällä, Sanna saapuu vähän myöhemmin paikalle. Vi ses! Lakana on nyt valmis ja iso ja täynnä tekstiä, hahaa. Tulee PARASTA!!!

Medlem
    Reg.datum
    Jan 2008

Standard

Kohtapuolin lähdetään Ankkaan... Korso here we come!

Medlem
    Reg.datum
    Feb 2006

Standard

Nauttikaa onnelliset, jotka pääsette Ankkarockiin!
    jag önskar jag var där nu

Medlem Timos avatar
    Reg.datum
    Feb 2003

Standard

Nyt täytyy sanoa, että elämä voisi olla vaikeaa, jos ei olisi eilen nähnyt Kentiä. Pitkään aikaan. Se oli TODELLA hyvä :-D

http://www.facebook.com/album.php?ai...a&id=740324532
    Ich will
    Ihren Herzschlag kontrollieren

Medlem
    Reg.datum
    Jan 2008

Standard

Hyvän paikan olit näemmä Timo saanut!

Joo täytyy sanoa että ihan OK keikka oli No eikä, aivan mieletön! Siitä jäi hyvä mieli koko illaks. Ja toivottavasti vielä pitkäks aikaa tulevaisuuteen.

Markus ja Sami, tunnustakaa että ootte käyny täällä lukemassa meidän keskusteluja! Ja niitä vanhoja nimenomaan! Eikös me Sannan kanssa joskus hehkutettu VinterNoll2:ta ihan kunnolla? Musta tuntu keikan jälkeen oikeesti siltä että Jocke (tai kuka ikinä biisilistan tekikään) olis ollu mun pään sisällä Heh. Mutta joo, tää tyttö kiittää bändiä ihanasta keikasta, ei festareilla yleensä pääse noin hyvään fiilikseen vaikka kuinka hyvä bändi oliski lavalla.

Keikan aikana yleisössä tapahtunutta:

Kaks miestä keskusteli Kärleken Väntar:in jälkeen. "Toi biisi on siltä Musik Non Stopilta." " No eikä oo ku se on siltä levyltä missä on se kissa kannessa." (Tai joku muu eläin paitsi ei tiikeri, en nyt oo enää ihan varma mikä se oli.)

Kevlarsjälin jälkeen joku äijä alko huutamaan "Maaaaarkus Muuuustonen, Markus Mustonen". Kuulukohan sitä sinne eteen?

Sidan 9 av 11 FörstaFörsta 1234567891011 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •