Sidan 8 av 11 FörstaFörsta 1234567891011 SistaSista
Resultat 106 till 120 av 161

Ämne: Kesäkiertue 2008

Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005

Standard

Hyvä että on pudottanut painoa ja treenannut, Jocke on kyllä nyt paremmassa kunnossa kuin mitä ikinä ennen on ollut.... Kauhea ihkutuskohtaus tuli kun katseli kaikkia uusia upeita kuvia....

Hui, huomasin nyt että kirjoitin kommentiksi tuonne "Kent är kyllä soittanut..." är-sanan tilalla olisi pitänyt olla ei. Hyvin menee kun sekoitan noin lahjakkaasti suomea ja ruotsia.

Medlem Grävlingens avatar
    Reg.datum
    Mar 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Kentina Visa inlägg
    Hyvä että on pudottanut painoa ja treenannut, Jocke on kyllä nyt paremmassa kunnossa kuin mitä ikinä ennen on ollut.... Kauhea ihkutuskohtaus tuli kun katseli kaikkia uusia upeita kuvia....

Hui, huomasin nyt että kirjoitin kommentiksi tuonne "Kent är kyllä soittanut..." är-sanan tilalla olisi pitänyt olla ei. Hyvin menee kun sekoitan noin lahjakkaasti suomea ja ruotsia.
    Niin, ei voi muuta kuin kiittää kaikista upeista kuvista ( mm Kentinan-ihania). En ole vielä ehtinyt kuunneella/katsoa kaikkia youtube-videoita, mutta kun odottaa jotain hyvää. Eroavatko Kentin keikkoja Suomessa ja Ruotsissa toisistaan, teidän mielestä? Ainakin nyt Ruisrockissa Jocke puhui todella paljon, paljon enemmän kuin esim Malmössä (mutta silloin oli ehkä turnausväsymystä vähän iskenyt?) Vaasassa hän puhui yllättävän vähän, mutta silti se keikka on numero uno mulle, sitä tunnelmaa! Ja E-tunassa oli ollut oikein puhelias, kotikentällään.

Reg.datum
    Oct 2005

Standard

Kyllä Jocke puhuu valitettavasti vähemmän Suomen keikoilla, olen sen huomannut, mutta jos ei asiaa ole suomalaisille niin voi voi... Sami kyllä varmasti puhuisi paljonkin ja suomeksi suomalaisille, jos vain voisi. Ruisrockissa Jocke oli todella rento ja puhui yllättävän paljon! Uskalsi jopa vitsailla. Välillä sitä juttua irtoaa, taitaa riippua ajasta ja paikasta ja Jocken pirteydestäkin, mutta Jocke taitaa joka tapauksessa olla hieman ujo eikä sanoja löydy ihan helposti, Suomessa on vaikeampi keksiä juttua, Ruotsissa varmaan on helpompaa kun ihmisiin uppoaa mikä vaan, tai Jocke ainakin tietää paremmin mitä yleisö haluaa ja mitä heille voi sanoa Ruotsissa...
    Mutta toivottavasti Jocke jatkossa rentoutuu Suomenkin keikoilla, kun huomaa että me hullut roikutaan aina eturivissä, meille voi sanoa mitä vaan ja silti ollaan ihan kiihkoissamme...

Medlem rillas avatar
    Reg.datum
    Mar 2008

Standard

Kiitos keikkakuvauksista, en yritä edes kieltää että harmittaa tuo Etunan keikan ohitus. Mutta tollo mikä tollo, ois pitäny tajuta aikasemmin. Loistava on keikka siis ollut.

Biisitoiveita, niitähän riittää, mutta ne taitaa olla vähän liian utopistisia. Haluaisin kuulla joskus livenä Noll:in ja Din Skugga:n, sitten Flen/Paris, Bianca, Elvis, Klåparen...Näitä kyllä riittäs. Mutta kyseessä on vasta mun toinen Kent-keikka, että mulle kelpaa mitkä tahansa biisit.

Aikataulut näytti kyllä inhoilta, menee paljon pahasti päällekkäin. The Hivesin olisin ainakin halunnut nähdä, mutta haluan kuitenkin hyville paikoille Kentin ajaksi, eturiviin tai ainakin mahdollisimman lähelle. Niin ja toivottavasti Jockella riittää juttua Ankassakin, vaikka Suomessa ollaan.
    "Life is pretty simple: You do some stuff. Most fails. Some works."

Reg.datum
    Mar 2008

Standard

Niinkuin kirjoitin toisessa topicissa en pääse Ankkarockiin mutta pitäkää te muut onnelliset forumistien lippu korkealla! Ja sitten odotan innolla raportteja. Ehkä te tapaatte jossain kaikki?

Medlem
    Reg.datum
    Jan 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Grävlingen Visa inlägg
    Ehkä te tapaatte jossain kaikki?
    JOOOOO! Ehdottakaa vaan jotain aikaa, ni mä katon josko voisin jostain keikasta vähän nipistää. Olisko hetikohta Kentin jälkeen (ennen Himpulaa)?

Medlem sanna-ms avatar
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Suvi Visa inlägg
    JOOOOO! Ehdottakaa vaan jotain aikaa, ni mä katon josko voisin jostain keikasta vähän nipistää. Olisko hetikohta Kentin jälkeen (ennen Himpulaa)?
    En aatellu jäädä Himiä kattomaan, joten hetikohta Kentin jälkeen ois aika hyvä. Mie oon sit se lyhyt ja paksu kahden pitkän ja laihan seurassa, jotka kaikki kolme toivottavasti roikkuu aidalla puolihysteerisinä Samin kohdalla Suomilippujen kanssa... Ja jos vanhat merkit pitää paikkansa, ni Kallt kaffen (joka toivottavasti kuullaan) kohdalla seotaan kaikki ja ollaan täysin hysteerisiä...

Laitan sulle pm mun numeron ni voidaan soitella jos näillä tuntomerkeillä ei löydy
    Livet är mänskans bästa tid

Medlem
    Reg.datum
    Jan 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av sanna-m Visa inlägg
    Laitan sulle pm mun numeron ni voidaan soitella jos näillä tuntomerkeillä ei löydy
    Mä laitoin sulle mun numeron, toivottavasti sait sen

Medlem sanna-ms avatar
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Suvi Visa inlägg
    Mä laitoin sulle mun numeron, toivottavasti sait sen
    Joo, viesti tuli perille

Medlem rillas avatar
    Reg.datum
    Mar 2008

Standard

Prkl! Eipä tule mulle Ankkarockia eikä Kentin keikkaa tänä kesänä sitten ollenkaan. Mun Ankkarock-reissukaveri otti ja perui koko jutun. Yksin vois tietenkin lähtee, jos Vantaa ois hippasen lähempänä mutta ensin yksin pitkä junamatka ja vielä päivä yksin festareilla ei innosta. Vaikka kyllä mä vielä taidan miettiä, haluaisin niin nähä Kentin, kun ei tiedä millon seuraavia keikkoja on tiedossa. Pitää vissiin alkaa säästää rahaa seuraavaan kiertueeseen, milloin kaukana tulevaisuudessa se sitten onkin. Sillon sitten kerralla useammalle keikalle. Mutta voi h******i!
    Senast redigerat av rilla den 2008-07-28 klockan 20:51.
    "Life is pretty simple: You do some stuff. Most fails. Some works."

Medlem sanna-ms avatar
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av rilla Visa inlägg
    Prkl! Eipä tule mulle Ankkarockia eikä Kentin keikkaa tänä kesänä sitten ollenkaan. Mun Ankkarock-reissukaveri otti ja perui koko jutun. Yksin vois tietenkin lähtee, jos Vantaa ois hippasen lähempänä mutta ensin yksin pitkä junamatka ja vielä päivä yksin festareilla ei innosta. Vaikka kyllä mä vielä taidan miettiä, haluaisin niin nähä Kentin, kun ei tiedä millon seuraavia keikkoja on tiedossa. Pitää vissiin alkaa säästää rahaa seuraavaan kiertueeseen, milloin kaukana tulevaisuudessa se sitten onkin. Sillon sitten kerralla useammalle keikalle. Mutta voi h******i!
    Mitämitä, nyt hyppäät junaan ja kaasutat Korsoon! Tuut sitten juttelemaan miulle, Jennalle ja Ninalle ni ei tarvii olla ees yksin festareilla (varsinkin kaks viimeks mainittua aikoo roikkua siellä lavan edessä aidalla aamusta asti ja niille voi ja pitääkin mennä juttelemaan, Jennalle kun sanot sanan Håkan niin se puhua papattaa siulle viis tuntia tyytyväisenä...)
    Junassa voi nukkua, kuunnella musaa, lukea, syödä, naputtaa tekstareita jne ja se nyt menee yksinkin.

Sitä ei tiiä millon Kent-ukot taas jaksavat kiertueelle lähteä, nyt pitää ottaa asiasta ilo irti!
    Senast redigerat av sanna-m den 2008-07-29 klockan 09:23.

Reg.datum
    Oct 2005

Standard

Joo, rilla, jos tahdot niin voit hengata meidän kanssa, ilman muuta!

Reg.datum
    Mar 2008

Standard

Ilman muuta Rilla sun täytyy nähdä Kentiä tänä kesänä, ne soittavat kuin enkeleitä, ja ovat saaneet kehuja kaikkialla ja kaikilta

Reg.datum
    Oct 2005

Standard

Me tarvitaankin vapaaehtoisia ihmisiä riviin meidän Kentlakanan taakse, muut ei ehkä halua seistä meidän lakanan kohdalla.

Reg.datum
    Mar 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Kentina Visa inlägg
    Me tarvitaankin vapaaehtoisia ihmisiä riviin meidän Kentlakanan taakse, muut ei ehkä halua seistä meidän lakanan kohdalla.
    Olisin ilman muuta ollut vapaaehtoinen, mutta kun mä en tällä kertaa pääse paikan päälle Shit!

Sidan 8 av 11 FörstaFörsta 1234567891011 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •