Sidan 7 av 11 FörstaFörsta 1234567891011 SistaSista
Resultat 91 till 105 av 161

Ämne: Kesäkiertue 2008

Medlem Grävlingens avatar
    Reg.datum
    Mar 2008

Standard

Jenna,Kentina ja Sanna-m ovat menossa Etunaan, ehkä olistit Rilla päässyt heidän kanssa? Hyvää matkaa sinne Tukholmaan kuitenkin Ihana kaupunki, valtavasti turisteja.

Kävin x3m:n sivuilla; siellä on paljon kommenteja Kentin keikasta, ja kaikki yhtä haltioissaan

Kuulen päivittäin radiosta eri kanavilta Kentin musiikkia-ihanaa :

Suvi, olivatko häät onnistuneet? Morsian kaunis? Hienot säät oli vissin?

Voi olla että munkin on pakko päästä vielä ankka-rokkiin

Medlem rillas avatar
    Reg.datum
    Mar 2008

Standard

Etunan kävijät, millainen oli keikka?

Joku taisi valittaa tuolla ruotsinkielisessä biisilista-topikissa Kentin keikoilla soittamista biiseistä, tyypin mielestä Kent oli soittanut jollain keikalla liian paljon vanhoja, vähemmän tunnettuja biisejä ja liian vähän taas niitä radiohittejä.
    Minusta taas kesän keikkojen biisilistat yleensä näyttänyt oikein hyviltä, kivasti just vanhempaakin tuotantoa mukana.
    "Life is pretty simple: You do some stuff. Most fails. Some works."

Medlem sanna-ms avatar
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Eskilstunan keikka oli aivan mielettömän hyvä, ja se kesti noin kaks tuntia... Jocke jutteli paljon ja yleisö oli suorastaan hysteeristä. Håkanin aikana tuntui että litistyy hengiltä, mut Kentin aikana oli hieman rauhallisempaa.

Oltiin Jennan kanssa tyyliin toisessa/kolmannessa rivissä Samin edessä Ja varmasti ne alamittaiset ja megaärsyttävät teinit siinä meiän ympärillä ei toivu koskaan siitä miten me Jennan kanssa riehuttiin ja laulettiin, mut voi kuiva kyynel...

En tiiä mitä tapahtuu Ankan jälkeen, varmaan sekoan kun ei ole Kent-keikkoja tiedossa. Tää onkin ollut liian hyvää ollakseen todellista; kolme keikkaa kolmessa viikossa Ja E-tunassa vielä ihku Håkan lisäbonuksena...
    Livet är mänskans bästa tid

Nybörjare Jennas avatar
    Reg.datum
    May 2004

Standard

Citat Ursprungligen postat av rilla Visa inlägg
    Etunan kävijät, millainen oli keikka?
    Hieno oli keikka jälleen. Kent rokkasi ihan täysillä ja yleisö oli liekeissä ainakin siinä kohtaa, missä me seistiin. Enkä ole koskaan kuullut Jockelta niin pitkiä välispiikkejä kuin mitä Tunassa kuultiin! Jocke kertoili pitkät pätkät biisien synnystä ja tapahtumista, jotka liittyivät Eskilstunaan. Yksi spiikeistä oli niin pitkä, että Sami ei seisten sitä jaksanut kuunnella vaan istahti tylsistyneen näköisenä lavan reunalle. Hahhah. Huomasi kyllä, että Kent oli entisessä kotikaupungissaan soittamassa - tunnelma oli jollain lailla latautuneempi kuin muilla keikoilla, sekä yleisössä että bändillä.

Minustakin nämä viime keikkojen biisilistat on olleet onnistuneita, tosi kiva että soittavat ekan levyn kappaleita niin paljon. Ja Kallt kaffea! Se on niin huippu ja energinen keikalla, ettei mitään rajaa. Etunan biisilistan kruunasi kyllä ehdottomasti IHANAIHANA Beskyddaren! Oih ja voih! Se on yksi Kent-suosikeistani, ja keikan "nästan akustiskt" -versio oli sanoinkuvaamattoman hieno. Ainut asia, joka biisilistassa jäi harmittamaan, oli se, että Klåparenia ei taaskaan kuultu. Jocke piti yleisössä huutoäänestyksen Utan dina andetagin ja Klåparenin välillä, ja ensiksi mainittu voitti. Pöhhhh. Tykkään kyllä Andetagistakin, mutta Klåparen olisi ollut mahtavaa kuulla pitkästä aikaa keikalla. Mutta kaikkea ei voi saada...

Ja nyt täytyy omistaa ihan oma kappale ihanimmasta ihanimmalle eli Håkanille! Håkan & Kent on kyllä aivan loistava yhdistelmä! Håkan on paras lämppäri IKINÄ. Tai en kyllä tiedä, voiko Håkania lämppäriksi edes kutsua, kokonaisen keikanhan hän bändeineen soitti ja minkälaisen! Mahtavan! Vaikka osan keikasta kyllä pilasi umpihumalainen tyttöjoukko, joka änkesi kesken keikan eteemme tanssimaan ja potkimaan ja hyppimään. Mutta Håkan, oi Håkan, oli loistava!!! Vasta kesäkuussa tutustuin kyseisen miehen musiikkiin ja nyt olen AIVAN myyty. Håkanin keikalle kun pääsisi uudestaan tässä lähiaikoina... kovasti himottaisi päästä. :P

Kirjotin tätä viestiä tässä viimeisen tunnin ja laitan tän nyt tulemaan kokonaan, vaikka Sanna ehtikin tohon väliin jo kirjottaa. Joo ne teinit siinä meidän takana litistyi siinä Kallt kaffen aikana aika pahasti... Mutta minkä sille voi, että piilolinssit herättää meissä niin suuria tunteita!

Medlem sanna-ms avatar
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Jenna Visa inlägg
    Vaikka osan keikasta kyllä pilasi umpihumalainen tyttöjoukko, joka änkesi kesken keikan eteemme tanssimaan ja potkimaan ja hyppimään. Mutta Håkan, oi Håkan, oli loistava!!! Vasta kesäkuussa tutustuin kyseisen miehen musiikkiin ja nyt olen AIVAN myyty. Håkanin keikalle kun pääsisi uudestaan tässä lähiaikoina... kovasti himottaisi päästä. :P

Kirjotin tätä viestiä tässä viimeisen tunnin ja laitan tän nyt tulemaan kokonaan, vaikka Sanna ehtikin tohon väliin jo kirjottaa. Joo ne teinit siinä meidän takana litistyi siinä Kallt kaffen aikana aika pahasti... Mutta minkä sille voi, että piilolinssit herättää meissä niin suuria tunteita!
    Ne känniset blondit Håkanin aikana ois pitäny vaan teurastaa, ihan joissain ties missä aineissa olivat ja spontaanisti vaan rynnivät eturiviin koko kööri kesken keikan...

Teinit varmaan myös kuuroutui lopullisesti LSD:n aikana; siinä kun on monta sellasta kohtaa missä pitää laulaa entistä kovemmin... Oli myös aikas riehakas alku keikalla, Kärleken väntarin aikana tuli mieleen että voisko ne kohta soittaa jotain hitaampaa kun ei täti enää jaksais heilua... ja sit kun näki Samilla akustisen kitaran ni tuli sellanen "ihanaa, nyt tulee Döda vinkeln eikä tarvii hyppiä koko aikaa"...

Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005

Standard

Minä tulin paikalle juuri kun porukkaa ruvettiin päästämään sisään, lipussa luki että insläpp olisi ollut puoli seitsemän mutta porukkaa päästettiin sisään jo kuudelta enkä päässyt seisomaan Jennan ja Sannan kanssa Samin eteen. Siinä rikkoontui meidän Sami Fanclub.
    Seisoin Martinin puolella tyyliin kolmannessa rivissä. Oli keikka hieno kokemus kuitenkin, vaikka jouduinkin yksin Suomenlippua heiluttelemaan. Jocke on tainnut lukea mun toivebiisilistan tuolta kesäturneeosiosta, Beskyddarenia olin toivonut juuri tuohon paikkaan. Harmittaa hieman että eivät soittaneet Klåparenia mutta konsertti mikä konsertti, Kent on aina niiiin hyvä.
    Håkanista en välitä kauheasti, hänen keikkansa kului Håkan-faneja tutkiskellen ja pohtien vaikka mitä. On Håkanilla pirteä tyyli ja vauhdikasta musiikkia, mutta se ei oikein vaikuta toisin sanoen ei saa mitään suuria tunteita heräämään, olin jo puolessa välissä keikkaa että Kent lavalle ja äkkiä, oli tuskastuttavaa kun lämppärin keikka vaan jatkui ja jatkui ja tuntui venyvän loputtomiin.

Medlem
    Reg.datum
    Jan 2008

Standard

Kuulostaa siltä, että tosi tylsää luvassa Ankassa

Medlem sanna-ms avatar
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Suvi Visa inlägg
    Kuulostaa siltä, että tosi tylsää luvassa Ankassa
    Joo, suorastaan masentavaa...
    Oon ihan rakastunu Kallt kaffeen, vaikkei miulla omakohtaisia kokemuksia piilareista olekaan Onneks nää ystävät muistaa valistaa sivistymätöntä niistä kaikista tuskista mitä piilarit aiheuttaa...

Medlem
    Reg.datum
    Jan 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av sanna-m Visa inlägg
    Oon ihan rakastunu Kallt kaffeen, vaikkei miulla omakohtaisia kokemuksia piilareista olekaan
    Mä oon aina tykänny Kallt Kaffesta, mutta vielä enemmän muhun iskee Bas Riff. Ei taida kuulua Ankassa sitä..

Medlem
    Reg.datum
    Jan 2008

Standard

Huomasin tänään, että Ankan aikataulu on julkaistu. Ihan syvältä, kaikki on päällekkäin. Olisin halunnu nähdä Kotiteollisuuden ja Hivesin, mutta menee Kentin kanssa päällekkäin. Ja haluun nähdä HIMin, kun en oikeestaan oo koskaan nähny (kerran kuulin, mutta en nähny ).

Minkäslaisia biisitoiveita teillä on? Mun mielestä Om du var här ja Dom andra voitais ainakin jättää pois, ehkä vielä Kärleken väntar ja Den döda vinkeln. Hienoja biisejä, joo, mutta hyvää ei kannata kuluttaa puhki. En kyllä osaa sanoa mitkä biisit valitsisin noitten tilalle. Ja eiköhän ne festareilla soittele "hittejä" joka tapauksessa. Toivottavasti Socker tulis..

Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005

Standard

No eikö Sockerkin ole sellainen joka on varmasti kuultu ihan jokaisella keikalla ja ainakin mun mielestä lähes puhkikulunut. Pelottavaa, sillä en tahdo tykätä siitä biisistä pahaa. Mutta suosikkibiisinsä kullakin. Itse henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että Dom andran vauhdikas versio on jotain aivan mielettömän mahtavaa, että saavat soittaa sen jatkossakin ja Om du var här kappaleeseen olen vasta äskettäin päässyt tosissaan innostumaan, eli mulla ei ole mitään sitä vastaan että soittaisivat.

Max 500 - ei kiitos. Ei taas. :P Sillä biisillä on erityinen paikka mun sydämessäni, se on oikeastaan tärkeämpi kuin muut biisit, koska sen ansiosta löysin Kentin, mutta pliis sitä ei sitten saa kuluttaa loppuun keikoilla.

Kallt kaffe olisi niin mahtavaa kuulla (taas).

Gummibandia kuolaan, joku mahtava uusi versio voisi siitäkin tulla, mutta taidan odottaa liikoja. :P

Ensammast i Sverige oli niiiiin hieno livenä, voisivat senkin soittaa... mutta ei parempi vaihtoehto kuin Gummiband tai Kallt kaffe jne...

Voisivat soittaa Frankin! Tai När det blåser på månen.

Isolalta toivon vieläkin kuulevani kappaleen Elvis, ai että kun olisi hienoa ja EP:ltä Flen/Paris.
    JA Tillbaka till samtidenilta se Vid din sida nyt, kiitos! Vaikka LSD:n tilalle...

Ihanaa kun Hanoit on ennen Kenttiä, saadaan taas moikata vanhaa tuttua Andy McCoyta johon me törmätään enemmän kuin tarpeeksi ja ihan joka paikassa...

Nybörjare Jennas avatar
    Reg.datum
    May 2004

Standard

Citat Ursprungligen postat av Kentina Visa inlägg
    Itse henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että Dom andran vauhdikas versio on jotain aivan mielettömän mahtavaa, että saavat soittaa sen jatkossakin
    Samaa mieltä! Aina kun vaan kuulenkin sen Dom andran alun rytmin, menen ihan sekaisin. Samoin kuin Kallt kaffestakin... Se on pakollinen! Pakollinen! Siitä on tullut jo näin nopeasti klassikko. Ihan mahtava idea siltä, joka keksi soittaa sitä nyt tällä kiertueella... Kiitän ja kumarran! Hyvä Kent!

Hmm.. Mä haluisin kyllä kuulla Sockerin, se toimii hyvin livenä ja on ehdoton suosikkini Vapenilta. Ja Klåparen NYT vikalla keikalla, kiitos!!! Oon odottanut sitä koko kiertueen ajan, mutta toistaiseksi olen saanut pettyä, koska sitä ei ole soitettu. Våga vara rädd olisi myös ihanaa saada kuulla; en voi ymmärtää, miksei Kent soita sitä. :/ Utan dina andetagiin olen jo melkein kyllästynyt, joten ei mielellään sitä. VinterNoll2 olis mahtava! Du är ånga olisi kanssa kiva kuulla.

Citat Ursprungligen postat av Kentina Visa inlägg
    Ihanaa kun Hanoit on ennen Kenttiä, saadaan taas moikata vanhaa tuttua Andy McCoyta johon me törmätään enemmän kuin tarpeeksi ja ihan joka paikassa...
    Ehhehhe, niinpä niinpä... Hanoit on kyllä ihan kivat ennen Kentiä, vaikka Sanna taitaakin olla eri mieltä... Olen myös TOSI tyytyväinen, että Von Hertzenit ja Kent eivät ole päällekkäin!! Jos vaan ehdin yhtään toipua Kentin tämän kiertueen viimeisestä keikasta (jo nyt itkettää, voi tuska ), niin säntään sen jälkeen katselemaan iki-ihania Vonksuja. Ruisrockissa jouduin tekemään kipeän valinnan Vonksujen ja Arkin välillä, koska ne oli menty lykkäämään päällekkäin. Valinnan voittivat lopulta Von Hertzenit. Onneks nyt ei tarvii miettiä tollasia.

Medlem sanna-ms avatar
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Jenna Visa inlägg
    Samaa mieltä! Aina kun vaan kuulenkin sen Dom andran alun rytmin, menen ihan sekaisin. Samoin kuin Kallt kaffestakin... Se on pakollinen! Pakollinen! Siitä on tullut jo näin nopeasti klassikko. Ihan mahtava idea siltä, joka keksi soittaa sitä nyt tällä kiertueella... Kiitän ja kumarran! Hyvä Kent!
    Dom andran uusi versio on mahtava. Sekosin siitä jo tammikuussa Stavangerissa ja nyt se on niiiiiiin hyvä, pitää aina ruveta hyppimään kun intro alkaa! Ja Kallt Kaffe on toinen mikä aiheuttaa sekoamista, ja sit LSD kyllä myös

En haluis olla ilonpilaaja, mutta aika epäyllättävää ois, jos Kentillä ois Ankassa täsmälleen sama biisilista kun Ruississa... Tai ehkä Kevlarin tilalla Utan dina andetag. Mielummin kyl Klåparen, jota tossa eräänä lauantai-iltana Eskilstunassa huudettiin...

Toivoahan saa aina, joten haluisin Kärleken väntarin ja Max 500 pois listalta. Max 500 kuunnellessa on kyllä aina se jännitys, että muistaako Jocke sanat... Vinter02 on miun ikisuosikki ja sen toki haluisin kuulla ties kuinka monennen kerran uuestaan.

Ei oo kauheen lupaava toi Ankan aikataulu. Kuten kaikki varmaan tietää, en pidä hanoi rocksista enkä kyllä varsinaisesti Himistäkään, joten jos haluaa hyvälle paikalle Kentiä kuuntelemaan ni joutuu sietämään ko. bändien fanittajia... ja sit tosiaan se hanoin keikka. iyh!

Medlem sanna-ms avatar
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Arvostelu Ruissin keikasta:
    http://www.vertigo.cd/index.php?opti...751&Itemid=152

Arvostelija on kyllä vetäny Kungenin ja 400 slag jostain hatusta tonne...

Medlem Grävlingens avatar
    Reg.datum
    Mar 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av sanna-m Visa inlägg
    Arvostelu Ruissin keikasta:
    http://www.vertigo.cd/index.php?opti...751&Itemid=152

Arvostelija on kyllä vetäny Kungenin ja 400 slag jostain hatusta tonne...
    Ojhuh huh, en voi muuta sanoa E-tuna var säkert en underbar spelning! Olen niin kateellinen Onneksi Kent suunnittelee uusia levyjä, ja näin ollen saamme odottaa uusia keikkoja-ja katsoa psykbunkernia. Jocke on kyllä pudottanut paljon painoa, eikä ollut ennenkään liikaa. Mutta lavalla näyttää kyllä komealta

Sidan 7 av 11 FörstaFörsta 1234567891011 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •