Ah, miksei minulla ole ruotsalaisia kavereita? : D Mutta kiitos vastauksesta ^_^ Lippupalvelukaan ei voinut auttaa, mutta puhelin siis käyttöön (jahka vain pääsisin eroon yskästä, niin kuulisivat jotain puheestani).
Ruisrockin koko ohjelmisto julkistetaan ma 3.3, niille joita kiinnostaa
Hieman OT:tä taas vaihteeksi, satuin kuuntelemaan sisuradion Mäntysoopa shown pari viikkoa sitten ja Harrihan se siellä vieraana, oli niin kiva kuulla taas sen ääntä. Onko kukaan kuullut ohjelman muita jaksoja, nettisivuja vilkuilin ja on tainnut olla Harri vieraana lähes jokaisessa jaksossa. Olisi mielenkiintoista tietää onko ohjelmassa joskus tullut kent puheeksi?
No älä! Lasken vaan päiviä siihen viikonloppuun, jolloin Kent räjäyttää Malmön!
Määh, en vieläkään oo saanu aikaseks ostaa sitä Soundia, jossa on Samin haastattelu... Tänään täytyy hankkia se lehti. Ehkä piristyn sitä kotimatkalla lueskellessa ja jaksan jatkaa muuttokuormien kantamista...
Tässä olis linkkiä: http://stage3.sr.se/cgi-bin/Sisuradi...ProgramID=2979
Toivottavasti toimii... siellä on pieniä klippejä vanhoista ohjelmista (shown menneitä kohdassa), mm. tuossa "10 käskyä ruotsinsuomalaisille" Harri selittää miten kuuluu lausua suomenkielinen nimi kun menee käymään lääkärissä![]()
Juu, minä olen ainakin lähdössä kummallekin Malmön keikalle!Jipii.
200 SEK. Juuri olen lähdössä maksamaan ja sitten vain odotellaan (: