Sidan 10 av 11 FörstaFörsta 1234567891011 SistaSista
Resultat 136 till 150 av 161

Ämne: Kesäkiertue 2008

Medlem frippe99s avatar
    Reg.datum
    Mar 2004

Standard

Is this really a correct set list for Ankkarock? Did they really dont play Håll ditt huvud högt??

2008/08/02 korso, ankkarock

stenbrott
    max500
    socker
    berlin
    ingenting
    vy från ett luftslott
    kärleken väntar
    LSD, någon?
    generation ex
    om du var här
    dom andra
    747

kevlarsjäl
    vinternoll2
    mannen i vita hatten

Medlem
    Reg.datum
    Jan 2008

Standard

No, they didn't play the new song. I can't however say if that is the correct set list or not, I never focus my concentration on remembering the set list

Medlem rillas avatar
    Reg.datum
    Mar 2008

Standard

Yks asia mikä lieventää mun harmia, uutta biisiä ei kuultu. Ei vaiskaan, kommenteista päätellen on ollut loistava keikka, taas jälleen kerran, oikeasti harmittaa ja paljon. Ja oli vielä hyvä ilmaki.
    Mutta mä oon jo alottanu säästämisen, että seuraavan kiertueen aikana mun ei sitten tarvi epäröidä että lähenkö.

Mitäs Jocke jutteli Ankassa?
    "Life is pretty simple: You do some stuff. Most fails. Some works."

Medlem
    Reg.datum
    Jan 2008

Standard

Siellä itseasiassa alko satamaan just ku Kent alotti soittamaan Ei kai vielä ekan biisin aikana, mutta aika pian. Tai siis vähän tihku, ei mitenkään kaatamalla satanu. Mutta ei haitannu menoa.

Enkä mä muista mitä se Jocke jubaili, ei niin hirveesti mitään. Toivotteli hyvää iltaa, kehu yleisöä (kai, en nyt taas muista niin tarkkaan), kerto kuinka hienoa oli lopettaa kiertue Suomeen, kun ne alotti koko jutun viime syksynä Helsingistä. Kiitteli kiertuehenkilökuntaa (tai mikskä niitä nyt sitte sanotaan), selitti VinterNoll2:sta. Sanoko se muuten jotain ennen Sockeria? En nyt muista enempää. Eiköhän noi tytöt jossain vaiheessa tuu kertomaan lisää.

Mun mielestä bändi saa kyllä keskittyä siihen soittamiseen ja jättää sen turhan läpinän väliin. Himin keikalla oli kamalaa kuunnella Villen välispiikkejä. Hyi hitto mitä p*skaa se äijä jauhaa! Onneks ei Kentin keikalla ollu samaa ongelmaa.

Medlem sanna-ms avatar
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Et sitten Suvi tullu meille juttelemaan Lostarissa?
    Oli oikeen hauskaa (Sami on paras vaikka ehkä eniten juttelinkin Bovinin kanssa ), jopa sateessa kotiin kävely aamuyöllä oli kivaa...
    Livet är mänskans bästa tid

Medlem Grävlingens avatar
    Reg.datum
    Mar 2008

Standard

Entäs te muut, minkä arvosanan annatte Kentille ankkarockissa? Verrattuna Ruisrockiin, esim?

Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005

Standard

Bovin oli tosi kiva!!
    Ankkarockin biisilistaa nyt kun kattoo niin oli aika vaisu ja lyhyt mutta mitä siitä, se oli mahtava konsertti, meillä oli mahtava fiilis ja Kent näytti nauttivan ja rakasti meitä ja Suomea ja halusi lopettaa kiertueensa Suomeen että oli perfekt!

Medlem sanna-ms avatar
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Grävlingen Visa inlägg
    Entäs te muut, minkä arvosanan annatte Kentille ankkarockissa? Verrattuna Ruisrockiin, esim?
    No kent soitti hittiputken ja liian lyhyen keikan ja keikka oli liian aikasin päivällä ja himin fanit oli kamalia alamittaisia teinejä...

Mutta meillä oli lakana, ja meiät huomattiin lakanan ansiosta tai siitä huolimatta ja hypin ja riehuin kyllä täysiä, ei haitannu sade eikä ne angstiteinit miun takana Mutta ei voi moittia kentiä taaskaan, kyllä saavat kiitettävän arvosanan taas kerran. Jocke ois voinu jutella paljon enemmän kylläkin.

Kun 747 alkoi, ni olin ihan että wtf, ei ne voi vielä lopettaa! Vinter02 oli kiva ylläri ja tosiaan hieno ilta huipentui Lostariin... Sami iiiih... Ja lopetan ihkutuksen ennen kun alotankaan, mutta onhan se sydäntälämmittävää kuulla että oon/ollaan jo tuttuja naamoja

Medlem rillas avatar
    Reg.datum
    Mar 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av sanna-m Visa inlägg
    No kent soitti hittiputken ja liian lyhyen keikan ja keikka oli liian aikasin päivällä ja himin fanit oli kamalia alamittaisia teinejä...

Mutta meillä oli lakana, ja meiät huomattiin lakanan ansiosta tai siitä huolimatta ja hypin ja riehuin kyllä täysiä, ei haitannu sade eikä ne angstiteinit miun takana Mutta ei voi moittia kentiä taaskaan, kyllä saavat kiitettävän arvosanan taas kerran. Jocke ois voinu jutella paljon enemmän kylläkin.

Kun 747 alkoi, ni olin ihan että wtf, ei ne voi vielä lopettaa! Vinter02 oli kiva ylläri ja tosiaan hieno ilta huipentui Lostariin... Sami iiiih... Ja lopetan ihkutuksen ennen kun alotankaan, mutta onhan se sydäntälämmittävää kuulla että oon/ollaan jo tuttuja naamoja
    Oliko teillä se kiitos-lakana, mistä oon lukenut jo jostain muualtakin?

Ja voi, ootte ollut vielä jatkoillakin Kentin herrojen kanssa.. tähän sit sellanen kateellinen hymiö
    "Life is pretty simple: You do some stuff. Most fails. Some works."

Medlem sanna-ms avatar
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av rilla Visa inlägg
    Oliko teillä se kiitos-lakana, mistä oon lukenut jo jostain muualtakin?

Ja voi, ootte ollut vielä jatkoillakin Kentin herrojen kanssa.. tähän sit sellanen kateellinen hymiö
    Oli lakana joo, ja Suomen lippuja.
    Mutta ei ne jatkoilla olleet mukana, että kai ne (tai Sami) nyt naamasta jo väkisinkin tunnistaa

Hyvä etten oo tänään ruvennu itkemään kun miulla on puhelimessa puhumisen (=työnteko) takia ollut kallt kaffe tänään jo monta kertaa! Hirvee kentbakis kyllä päällä...

Reg.datum
    Mar 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av rilla Visa inlägg

Siis minultakin

Medlem frippe99s avatar
    Reg.datum
    Mar 2004

Standard

Citat Ursprungligen postat av Suvi Visa inlägg
    No, they didn't play the new song. I can't however say if that is the correct set list or not, I never focus my concentration on remembering the set list
    Ok thanks.

Medlem
    Reg.datum
    Jan 2008

Standard

Et sitten Suvi tullu meille juttelemaan Lostarissa?
    O-ou, nyt tuli julkista sapiskaa

Olin siellä mun kavereitten kanssa, hengasin niitten kanssa kun osaa en ollu vähään aikaan nähny. Mutta täytyy sanoa että en kyllä edes nähny teitä siellä! Siis ennen ku vasta ku olin menossa narikasta hakemaan tavaroita, ja siinä vaiheessa oli jo vähän kiirus junalle. En siis jääny tappiin asti. Toivottavasti et nyt oikeesti oo suutahtanu mulle

Ja oon Kentinan kanssa ihan samaa mieltä, että biisilista oli vähän hittipainotteinen, mutta fiilis silti aivan loistava keikan aikana. Mä ainaki vaan tanssin koko keikan, ja kyllä siinä mun ympärillä olevilla ihmisilläki tuntu ihan hauskaa olevan. Jos sitä rupeis vaan miettimään että mitä jäi kuulematta, se mitä kuultiin ja koettiin jäis unholaan.

Nybörjare Jennas avatar
    Reg.datum
    May 2004

Standard

Citat Ursprungligen postat av Kentina Visa inlägg
    Bovin oli tosi kiva!!
    Boviiiiiinnn!!!! Bovin oli ihan mahtava tyyppi, oli parasta jutella sen kanssa!

Keikka oli tosi hyvä, niin kuin on jo tullu ilmi monesta viestistä, vaikka biisilista ei kovin kummoinen ollutkaan. VinterNoll2 kyllä räjäytti pään niin kuin aina. Voisin melkein maksaa koko keikan hinnan vaan sen biisin takia... Rokattiin koko keikan ajan henkemme edestä, vieläkin sattuu julmetusti niskaan ja polvet on mustelmilla ja voi että! Himin fanit sai kyytiä, kun hypittiin melkein joka biisin aikana. Ihan oikein niille!

Hirvee kentbakis kyllä päällä...
    Niin on. Tää on just niin hirveetä kuin pelkäsinkin. Siis se että kaikki on nyt ohi (tai ei KOKONAAN ohi, mutta keikkoja ei varmaan ole pitkään aikaan odotettavissa ) ja vika keikka koettu. Mulla ei oo nyt sanoja kuvaamaan tätä oloa, kun toisaalta oon tosi iloinen näistä kolmesta kiertueesta (vinter-, vår- ja sommarturnéet) ja siitä Lostari-illasta ja toisaalta ihan kauheen surullinen, koska kaikki on nyt ohi. Urh. Tässä vaiheessa voi vaan kiittää Kentin tyyppejä ja teitä (tiedätte, keitä tarkoitan ), jotka ootte reissanneet mun kanssa Kentiä katsomassa. Kiitos.

Reg.datum
    Mar 2008

Standard

Niin, ainoa lohtu tässä kentbakiksessa on että uusi levy ilmestyy-joskus-. Sitä odotellessa voisivat julkaista vaikka EP:n tai jotain B-puoleilla. Toivottavasti he sitten vastaavat taas fanien kysymyksiin, tai edes tulis telkkarista jotain, mutta turha toivo Täytyy katsoa psykbunkernin jaksot uudestaan

Sidan 10 av 11 FörstaFörsta 1234567891011 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •