Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: "Hängivna fans ger Kent grammisar" / DN.se

Nybörjare Enzymers avatar
    Reg.datum
    Mar 2005

Standard "Hängivna fans ger Kent grammisar" / DN.se

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=2198&a=731448

Skillnaden är kanske inte så stor, de nominerade skulle ha kunnat vara ungefär desamma, vinnarna likaså. I de flesta genrer. Om Grammis hade fortsatt att vara en helt jurydriven prisgala, utan inslag av publikröstning.

Men Kent skulle inte ha fått lika många grammisar. Det stod nu tydligt för alla tittare, när först juryns röster visades och sen publikens fyllde på och förändrade balansen. Kent har alltid haft en imponerande väldrillad fanskara. Nu blev det blott två ytterligare grammisar - att lägga till gruppens tidigare sexton - men åtminstone en påminnelse om att gruppen är långt från den outsiderposition de tycks så ivriga att se sig själva i. Även om delar av etablissemanget tar avstånd.

dumma svenskar som inte har vett att tycka samma som proffsen. suck

Erfaren medlem NewBorns avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

man KAN ju typ inte ha en gala om det bara ska sitta en jury och bestämma vem som ska vinna priser. liksom en så otroligt liten del av svennarna kan ju inte bestämma, alla som är intresserade och vill rösta fram sina favoriter ska ju får göra det. så folk kan ju itne riktigt komma o klaga på sånt.
    meningslösa, menigslöösa

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

eh...vaddå outsiders!?
    Folkets röster är just folkets, och att tacka sin PR-ansvariga (? jag kan ha fel om det), var eget & bra gjort.
    Deras image är deras liksom, och kent är omtyckta.
    Whatever, jag gillar musiken som ***, sen struntar jag i hur någon gillar vem osv. Att köra i outsidersfilen..okey före V&A-eran liksom..

Näpp, nu ska jag vara tyst!
    (mimmi77 med ny tillfällig profil)

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •