Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 15 av 16

Ämne: Köp Tillbaka till samtiden här!

Webmaster henriks avatar
    Reg.datum
    Apr 2002

Exclamation Köp Tillbaka till samtiden här!

Här har vi samlat några av de bästa länkarna för dig som vill köpa Kents nya album "Tillbaka till samtiden".

Välj önskat format: vanlig CD, limiterad CD, download eller vinyl.

Ginza - CD, 149 kr »

Ginza - CD (limiterad), 199 kr »
    Ginza - vinyl, 159 kr »

iTunes - download, 90 kr »

CDON - CD, 149 kr »

Megastore - CD, 129 kr »

Megastore - vinyl, 155 kr »

Senast redigerat av henrik den 2007-10-26 klockan 19:04. Anledning: CD WOW har strukits ur länklistan
    Lid för konsten eller brinn.

Standard

cd wow verkar ju grymt. jag har alltid handlat på cdon, dom brukar leverera enligt avtalet och sådär.

Erfaren medlem kallt kaffe med sockers avatar
    Reg.datum
    May 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av filipicious Visa inlägg
    cd wow verkar ju grymt.
    cd-wow.se är alltid billiga, både inom cd och dvd (spel har jag ingen större koll på). Dessutom är det alltid fri frakt. Köper ni kent (eller något annat, för den delen) på cd-wow.se så får ni dock räkna med runt en veckas leveranstid (ibland bara några dagar, ibland drygt en vecka), eftersom deras lager inte ligger i Sverige. Så vet ni förutsättningen. Jag har beställt ganska mycket på cd-wow.se och bara en gång har beställningen strulat, fast då mailade jag dem och de skickade en ny vara direkt.
    Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...

Smygare
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard Ginza!

jag beställde tillbaka till samtiden från ginza, det gick snabbt och var gratis frakt om man har csn kort helt guld!

Smygare
    Reg.datum
    Sep 2005

Standard

Är Ltd Edition slut på cdon? Köpte min därifrån i lördas och fick den i brevlådan igår, men nu verkar den vara borta från hemsidan.

Medlem JuiceEhins avatar
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av filipicious Visa inlägg
    cd wow verkar ju grymt. jag har alltid handlat på cdon, dom brukar leverera enligt avtalet och sådär.
    Cd-wow ÄR grymt, förrutom lång leveranstid. Men är man som jag en snål smålänning kan man ofta vänta lite längre för att spara några tior Dock skulle jag inte förboka en skiva där, vet inte riktigt hur det funkar med leveranstider då.

Erfaren medlem Gustaf-747s avatar
    Reg.datum
    Jul 2006

Standard

personligen gillar jag Ginza bäst så jag har köpt därifrån, sen är det ju lite olika med priser och sådant men jag är van vid ginza så det blev därifrån, ska nog beställa en fjärde skiva (vinyl) snart.
    det är en helt fantastiskt bra skiva.
    Senast redigerat av Gustaf-747 den 2007-10-17 klockan 22:56.

Smygare
    Reg.datum
    Feb 2005

Standard

Jag beställde från CD Wow för typ en månad sen, och idag fick jag ett mail om att det var försenad leverans och att skivan förhoppningsvis skulle komma till dem den 22 oktober, och till mig ca 7 dagar efter det..

Smygare
    Reg.datum
    Feb 2005

Wink Cd Wow

CD WOW tar lång tid på sig. Jag rekommenderar inte någon att handla där om man inte kan vänta.

Medlem MrCs avatar
    Reg.datum
    Sep 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av sumic Visa inlägg
    Jag beställde från CD Wow för typ en månad sen, och idag fick jag ett mail om att det var försenad leverans och att skivan förhoppningsvis skulle komma till dem den 22 oktober, och till mig ca 7 dagar efter det..

Det är min erfarenhet med CD Wow också. Aldrig mer kommer jag beställa nya skivor därifrån. Bara skivor som redan vart ute i affärerna ett tag. Jag beställde DM - Playing the angel när den släpptes. När det gått en månad efter releasen så gav jag upp och avbeställde skivan och köpte den på CDON. 1 Vecka efter jag avbeställt skivan (och redan fått den från CDON istället) så får jag ett mail från CD wow att dom nu skickat min skiva. Sånt där är för tröttsamt för att jag ska orka hålla på. CDON är alltid pålitiliga och har också gratis frakt om man är student.
    En del plockar vingar från änglar som dom mött, en del plockar sina från insekter som dött.

Smygare suspendeds avatar
    Reg.datum
    Dec 2007

Standard

Jag har ganska dåliga erfarenheter från CDON då jag flera gånger fått vänta jättelänge innan skivorna anlänt, men överlag så är väl CDON ganska bra då man har gratis frakt, hiih.

I don't have time to play your silly games.

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Lite offtopic, men just nu har cdon.com alla Kents äldre skivor för vrakpriset 59kr/st. Köper du två kostar de bara 49kr/st. Det gäller även de engelska skivorna så om nån behöver komplettera skivsamlingen är det fullständigt vansinnigt billigt just nu!

Dubbel-CD:n B-sidor 95-00 kostar 99 spänn, vilket är ett bra pris också.

Du & jag döden för 49kr måste vara det bästa köpet man kan göra av musik någonsin?

Smygare
    Reg.datum
    Mar 2005

Question Lämnar

Är det nån vet var man köpa låten, lämnar ,som download.

Standard But I want the limited version!!

Citat Ursprungligen postat av henrik Visa inlägg
    Här har vi samlat några av de bästa länkarna för dig som vill köpa Kents nya album "Tillbaka till samtiden".

Välj önskat format: vanlig CD, limiterad CD, download eller vinyl.

Ginza - CD, 149 kr »

Ginza - CD (limiterad), 199 kr »
    Ginza - vinyl, 159 kr »

Ahoj! How can I find the limited version, ginza doesn't send cds outside sweden.. I'm in Czech republic!!

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Sorrow Visa inlägg
    Ahoj! How can I find the limited version, ginza doesn't send cds outside sweden.. I'm in Czech republic!!
    You can order it from www.bengans.se .

This is a link that will take you straight to "Tillbaka till samtiden" limited edition.

Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •