Tänkte checka om någon såg nyhetsmorgon i morse. Jag missade det totalt. Körde dom videon eller var det ett framträdande? Berätta =)
Tänkte checka om någon såg nyhetsmorgon i morse. Jag missade det totalt. Körde dom videon eller var det ett framträdande? Berätta =)
Reach Out And Touch Faith!
De visade bara en liten bit av videon, och sen diskuterade de den kort,.. inget spec. altså!
Portfolio: www.papercutstudio.tumblr.com
näe dom kom direkt in på nåt annat än själva videon.. dom sa nåt om mobilen också att man nu måste göra så för att tjäna pengar i musikvärlden eller nåt i den stilen.. men dom pratade inte alls mycket om kent överhuvudtaget.
Ni missade verkligen "ingenting."
De visade ca: 30 sekunder av videon och sen fick tre pellejönsar ge sin åsikt om det skulle funka. Det kom inget av substans från dessa tre som i sin iver att komma på något ironiskt och fyndigt pratade bort den minuten de hade till att bedöma låten. Det sista som sades var en gubbe som med ett brett leende tyckte det var skönt att det äntligen kom lite musik istället för underliga bilder.
Värdelöst,satt liksom och väntade från 6 >_< ajaaa O_o
Skönt att man gick upp 07:30 och misshandlade alarmklockan och komasov till 14 då.
Antog att det inte var något att se.
Jag blev jätteknäckt... jag trodde att de typ skulle spela låten live på Nyhetsmorgon... tur att det inte var så då... eftersom jag missade det... men lite trist också kanske... ah, whatever!
When I say "art", it's short for Arthur!
Tycker att det är rentav pinsamt att utannonsera en sådan "premiär" här på hemsidan.
Jippie.
Vad var det frågan om?
Har Kent nu även lierat sig med tv4, i syfte att öka kanalens tittarsiffror på morgonen eller..?
En förklaring någon?
\"Vaan itseni tähden minä tämän kirjoitan\"
- Sinuhe
1. Har man nån gång sett på Nyhetsmorgon så har dom en nöjespanel där dom pratar musik/nöje och även visar premiärer av musikvideos ibland.
2. Dom har även haft liknande premiärer på så många artister att jag inte kan hålla räkningen (utöver Nöjespanelen), alltså inget konstigt med det!
3. Hade dom spelat "live" så hade det antagligen stått så på hemsidan, likaså på Nyhetsmorgons Text-tv sida.
4. Är det så fel att TV4 visar en snutt av den video alla här redan har sett?
SVT har ju också premiärvisat kent videos, men det var på den tiden då folk blev glada istället![]()
Ja, det kanske jag är, men du kanske inte förstod poängen?
Jag menar att det är underligt att annonsera om en sådan "premiär" när i själva verket videon/låten spelats (i sin helhet dessutom) i andra kanaler, hemsidor mm. Varför göra reklam för just tv4-premiären när det inte ens var fråga om ett 30 sekunders-klipp....?
DET tycker jag är förbryllande.
Ja, skitsamma. Var väl mest besviken, som de flesta andra här.
\"Vaan itseni tähden minä tämän kirjoitan\"
- Sinuhe