Resultat 1 till 15 av 15

Ämne: "Ingenting" premiär TV4 Nyhetsmorgon

Medlem
    Reg.datum
    Aug 2003

Standard "Ingenting" premiär TV4 Nyhetsmorgon

Tänkte checka om någon såg nyhetsmorgon i morse. Jag missade det totalt. Körde dom videon eller var det ett framträdande? Berätta =)
    Reach Out And Touch Faith!

Medlem kom_hems avatar
    Reg.datum
    Oct 2005

Standard

De visade bara en liten bit av videon, och sen diskuterade de den kort,.. inget spec. altså!

Medlem kostyms avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av kom_hem Visa inlägg
    De visade bara en liten bit av videon, och sen diskuterade de den kort,.. inget spec. altså!
    Vad diskutera det kring videon, någon tolkning?

Medlem forsbergs avatar
    Reg.datum
    Mar 2003

Standard

näe dom kom direkt in på nåt annat än själva videon.. dom sa nåt om mobilen också att man nu måste göra så för att tjäna pengar i musikvärlden eller nåt i den stilen.. men dom pratade inte alls mycket om kent överhuvudtaget.

Medlem
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Ni missade verkligen "ingenting."

De visade ca: 30 sekunder av videon och sen fick tre pellejönsar ge sin åsikt om det skulle funka. Det kom inget av substans från dessa tre som i sin iver att komma på något ironiskt och fyndigt pratade bort den minuten de hade till att bedöma låten. Det sista som sades var en gubbe som med ett brett leende tyckte det var skönt att det äntligen kom lite musik istället för underliga bilder.

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Jun 2006

Standard

Värdelöst,satt liksom och väntade från 6 >_< ajaaa O_o

Standard

Skönt att man gick upp 07:30 och misshandlade alarmklockan och komasov till 14 då.
    Antog att det inte var något att se.

Medlem kostyms avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av nollfem4 Visa inlägg
    Skönt att man gick upp 07:30 och misshandlade alarmklockan och komasov till 14 då.
    Nej, jag antog detsamma. De var ändå "bara" premiär på nya videon.
    Verkar dock ganska stort att kent är tillbaka eftersom den visas på tv4-nyhetsmorgon.

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Feb 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av nollfem4 Visa inlägg
    Skönt att det är flera som mej här!
    mimmi heter jag tralalalala

Standard

Jag blev jätteknäckt... jag trodde att de typ skulle spela låten live på Nyhetsmorgon... tur att det inte var så då... eftersom jag missade det... men lite trist också kanske... ah, whatever!
    When I say "art", it's short for Arthur!

Medlem
    Reg.datum
    Nov 2002

Standard

Tycker att det är rentav pinsamt att utannonsera en sådan "premiär" här på hemsidan.
    Jippie.

Vad var det frågan om?
    Har Kent nu även lierat sig med tv4, i syfte att öka kanalens tittarsiffror på morgonen eller..?

En förklaring någon?
    \"Vaan itseni tähden minä tämän kirjoitan\"
    - Sinuhe

Medlem Jajjas avatar
    Reg.datum
    Jun 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av mic Visa inlägg
    Tycker att det är rentav pinsamt att utannonsera en sådan "premiär" här på hemsidan.
    Jippie.

Vad var det frågan om?
    Har Kent nu även lierat sig med tv4, i syfte att öka kanalens tittarsiffror på morgonen eller..?

En förklaring någon?
    1. Har man nån gång sett på Nyhetsmorgon så har dom en nöjespanel där dom pratar musik/nöje och även visar premiärer av musikvideos ibland.

2. Dom har även haft liknande premiärer på så många artister att jag inte kan hålla räkningen (utöver Nöjespanelen), alltså inget konstigt med det!

3. Hade dom spelat "live" så hade det antagligen stått så på hemsidan, likaså på Nyhetsmorgons Text-tv sida.

4. Är det så fel att TV4 visar en snutt av den video alla här redan har sett?
    SVT har ju också premiärvisat kent videos, men det var på den tiden då folk blev glada istället

Medlem kostyms avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av mic Visa inlägg
    Jippie.

Vad var det frågan om?

En förklaring någon?
    Nu är du löjlig.

Standard

Citat Ursprungligen postat av Tralfamadore Visa inlägg
    Ni missade verkligen "ingenting."

De visade ca: 30 sekunder av videon och sen fick tre pellejönsar ge sin åsikt om det skulle funka. Det kom inget av substans från dessa tre som i sin iver att komma på något ironiskt och fyndigt pratade bort den minuten de hade till att bedöma låten. Det sista som sades var en gubbe som med ett brett leende tyckte det var skönt att det äntligen kom lite musik istället för underliga bilder.
    Ja det var en mycket konstigt genomförd "videopremiär" måste jag hålla med om. Men man måste komma ihåg att det här är TV4:as morgonprogram på en veckodag. Dvs ur ett musikjournalistiskt perspektiv så långt ifrån SVTs Musikbyrån som man kan komma.

Medlem
    Reg.datum
    Nov 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av kostym Visa inlägg
    Nu är du löjlig.
    Ja, det kanske jag är, men du kanske inte förstod poängen?
    Jag menar att det är underligt att annonsera om en sådan "premiär" när i själva verket videon/låten spelats (i sin helhet dessutom) i andra kanaler, hemsidor mm. Varför göra reklam för just tv4-premiären när det inte ens var fråga om ett 30 sekunders-klipp....?

DET tycker jag är förbryllande.

Ja, skitsamma. Var väl mest besviken, som de flesta andra här.
    \"Vaan itseni tähden minä tämän kirjoitan\"
    - Sinuhe

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •