verkar inte finnas någon.
tycker du pepparkaksdeg är gott?
verkar inte finnas någon.
tycker du pepparkaksdeg är gott?
du, min vän i livet
jaa :]
vad är godast, pepparkakor eller pepparkaksdeg?
anna
blogg
degen!
pepparkakor eller lussekatter?
du, min vän i livet
Hmmmm.. Pepparkakor
Är bakverk (typ tigerkaka, eller vetebröd) verkligen gott (liksom som godis är gott) ?
Beror ju på vad det ÄR. Men ja, det är klart. Helt nybakt bröd med bara smör på är ju nästan kärlek.
Vad ska du göra på julafton?
Do you think I'm wonderful? she asked one day as they leaned against the trunk of a petrified marple. No, he said. Why? Because so many girls are wonderful. I imagine hundreds of men have called their loves wonderful today, and it's only noon. You couldn't be something that hundreds of others are.
- Jonathan Safran Foer
Sitta hemma med familjen.
Är du från stockholm?
Ba jobb å schlit, aldri nån fritid
Yeees. Kan inte tänka mig att bo någon annanstans, möjligen London isåfall.
Var i sverige bor du, och gilalr du att bo där? varför/varför inte?
Do you think I'm wonderful? she asked one day as they leaned against the trunk of a petrified marple. No, he said. Why? Because so many girls are wonderful. I imagine hundreds of men have called their loves wonderful today, and it's only noon. You couldn't be something that hundreds of others are.
- Jonathan Safran Foer
Jag bor i Norrköping, men längtar dit upp där du bor, Stockholm. Norrköping är lite för litet när man bott här sedan 1993.
Hur skulle du inte vilja bo?
I studentkorridor. Vill ha ett eget kök.
(Ang. Nkpg. Det är sjukt att man kan gå tvärs över en av Sveriges största städer på en dryg timme)
Hur bor du?
I ett pyttelitet kedjehus.
Hur livat är det i Finspångs centrum en fredagskväll?
ingen aning.
hur livat är det i norrköpings centrum en helt vanlig fredagskväll?![]()
Mer livat än i Finspång
Hur livat är det hemma hos dig en fredagskväll?
det är inte livat alls. ellerjaa, min lillebror kanske kör lite extra ljudeffekter när han kör bilspel på datorn men annars är det lugnt.
vad är livat för dig, egentligen?
Fest i goda vänners lag.
Gillar du att ha det livat, eller är du mer stillsam av dig?
jag vill ha det livat och glattgärna mycket spring och hög musik!
vad dricker du helst en kväll på krogen?