eftersom det redan dykt upp omröstningar om bästa låt på respektive album kan jag ju lika gärna deflorar den här avdelningen med en omröstning om bästa video. kommentera gärna
När det blåser på månen
Frank
Kräm
Gravitation
Om du var här/If you were here
Saker man ser/Things she said
747
Musik/Music Non Stop
En himmelsk drog/Heavenly Junkies
Music Non Stop (us version)
Chans
Dom andra
Kärleken väntar
FF
VinterNoll2
Max 500
Palace & Main
Den döda vinkeln
Dom som försvannn
eftersom det redan dykt upp omröstningar om bästa låt på respektive album kan jag ju lika gärna deflorar den här avdelningen med en omröstning om bästa video. kommentera gärna
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Men sluta... kräm eller max 500 kanske... gravitation också kanske (min avatar, min avatar)
men jag vet inte, den döda vinkeln är ju snygg, men det är bara för att den är från turné 19
och jocke är faktiskt snygg i en himmelsk drog-videon... och i 747... blablabla
Jag älskar Dom som försvann-videon, men alla är ju självklart snygga.
när det blåser på månen utan tvekan. det är bara helt underbart med astronauten som vinkar på en tv i början eller när kameran svischar förbi martin med melodican i munnen och han ser ut som om han blivit påkommen med fingrarna i syltburken (eller gått ut och tagit en korv mot jockes vilja). och när jocke går in till den där gamle mannen och tar i hand och bockar med huvudet. den är så surrealistisk och skum. och skitbra
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
FF är snygg men finns ingen bättre än 747. Ryser fortfarande när Jocke spelar luftpiano med fingrarna. Skulle gett en njure för fått vara på den spelningen :P
Hmm, Joakim är otroligt jävla snygg i vinternoll2 ...
Gillar Dom andra och EHD också
Vinternoll2 är helt klart den bästa ^^
Stanna hos mig Du är allt jag har
Stanna hos mig Du är allt jag har kvar
men vinternoll2? den är liksom bara "hej här står vi och spelar och snön flyger åt fel håll"
men amanda alla vet att kärleken väntar-videon är din favorit
hahaha förresten kom jag på en kul grej
- alltså, du lyssnar på kent och så va?
- jaaa
- du vet i videon till kärleken väntar?
- ja?
- alltså......... är kent.....är det han....killen i videon?
- eeeh, nej?
- ....ok.......
Gavitation är klart bäst. Jag gillar Saker man ser också.. jag gillar storys helt enkelt. Sen är det fan gåshudsvarning på händerna i luften scenerna på publiken i Den döda vinkeln.. sjukt häftiga klipp.