CHANS
för att videon e en blandning av flera av deras videos.
läppsynkroniseringen med chans låten med alla de olika videosarna e helt underbar!!
![]()
När det blåser på månen
Frank
Kräm
Gravitation
Om du var här/If you were here
Saker man ser/Things she said
747
Musik/Music Non Stop
En himmelsk drog/Heavenly Junkies
Music Non Stop (us version)
Chans
Dom andra
Kärleken väntar
FF
VinterNoll2
Max 500
Palace & Main
Den döda vinkeln
Dom som försvannn
CHANS
för att videon e en blandning av flera av deras videos.
läppsynkroniseringen med chans låten med alla de olika videosarna e helt underbar!!
![]()
Signatur.
Dom som försvann är absolut deras bästa video. -Riktigt häftig.
Jag tror dessutom att min kompis lillebrorsa är med i den.
ja eler hur,, känns som det är den videon dom har gått in mest för att göra en ritkigt grym video.. som dom lyckades med.. världens grymmaste musikvideo.
och jag FATTAR INTE HUR KRÄM kan vara "bäst" de måste vara ett skämt. vad är det som är så himla bra med den...
meningslösa, menigslöösa
kräm ligger först för att den är så helt enkelt och det är synd om alla er som inte inser det![]()
Saker man ser![]()
Max 500. Snygg video, trevligt när dom ler, Markus på piano...perfection!
Jag vill(e) vara intellektuell
Berest, belevad äckligt ung
Kräm, Saker Man Ser, En Himmelsk Drog och VinterNoll2 är de bästa, jag röstade på den sistnämda.
Men tjenare, hur fin är inte VinterNoll2?
Dem står där mitt i skogen, Jocke med sin Telecaster och Sami med sin LP. Martin är hur biff som helst och Sami är skiiiitsnygg. Så jävla skön. Ojojoj, sjukt vacker är den ju (:
röd.
Jag gillar nog Max 500 mest. Jag gillar stämmningen i videon. Jag gillar när de ler så där fint. Skuggorna är coola. Men framför allt är både Jocke och Sami sjukt snygga
Men jag gillar Chans, VinterNoll2 och Gravitation mycket också. Och så måste jag säga att Jocke är väldigt snygg i Frank-videon!![]()
Kent är en himmelsk drog ♥
Gillar Dom som försvann, lite kuslig nostalgi.
Senast redigerat av Istapper den 2011-06-14 klockan 15:41.
Jag kollade på lite gamla videos...omg vilken nostalgi alltså! Den döda vinkeln, Max 500, Kräm och Vinternoll2 videorna är ju grymma! Jocke är så sjukt snygg i Max 500 och Vinternoll 2!!!!! och Sami är fiiin i Vinternoll2.
men jag röstar på Max 500. gillar verkligen den, med skuggorna och kentarnas minspel. Min favoritdel är när skuggorna anfaller. Jocke ser så gullig ut när skuggorna börja knuffa på honom och han liksom försöker ducka.![]()
Tillhör visst majoriteten här med Max 500 som favorit - men den är ju helt klart mest fulländad som helhet som musikvideo tycker jag: snygg, underhållande och passar till låten!
Dags att uppdatera omröstningen förresten? Så att alla videos kommer med.
http://www.last.fm/user/Isbrytning/
Så nära får ingen gå? En studie om sexualitet, funktionshinder och personlig assistans: https://gupea.ub.gu.se/handle/2077/44376