Vinternoll2 og Max500.
När det blåser på månen
Frank
Kräm
Gravitation
Om du var här/If you were here
Saker man ser/Things she said
747
Musik/Music Non Stop
En himmelsk drog/Heavenly Junkies
Music Non Stop (us version)
Chans
Dom andra
Kärleken väntar
FF
VinterNoll2
Max 500
Palace & Main
Den döda vinkeln
Dom som försvannn
Vinternoll2 og Max500.
Och jag känner en sån lättnad när musiken går på igen...
SAKER MAN SEER!!! <3<3<3<33
ciggen i kaffekoppen, klockan slår 7:47,,,... allt <3
Max 500! OK, så er ikke sangen av de beste, men elsker stemningen i videoen.
Även om den kanske inte är den bästa videon,så gör ju Harri Palace & Main-videon ascool
Jag tycker att Den döda vinkeln är väldigt fin.Men även 747, Kräm & Gravitation.. Det är lite svårt att bestämma. :/
Kräm, bara ääälskar den
men chans är snyggt gjord, jag försökte göra en sån video till utan dina andetag förut, jag gav upp efter "jag vet"....
men kräm får kanske min röst
asså, dom som försvann! vilken video asså. den är ju så grymt fantastiskt snygg, speciellt 2:a versen.
Mina favoriter är Kräm, Om du var här, Max 500, Musik non stop, Saker man ser, Dom andra och FF.
Låt mig behålla det här Det kan väl jag vara värd
Kom och slå sönder min värld Det är allt jag begär
jag tycker nog kärleken väntar, musik non stop och dom som försvann! fast ah, 747 är också jävligt bra
Kräm är den bästa, tätt följd av Gravitation... (Dom gjorde grymma videos till Verkligen!)
Du log genom fräknarna
med tårar i ögonen
Allt fanns i ögonen
Allt finns i ögonen
Ger min röst till kräm, men bara för att mustonen är så sjukt cool när han drar upp luggen 1.41 in i videon!![]()
Reporter: Många av era fans är ju precis i den perioden som ni beskriver. Hur märker ni av det i er kontakt med fansen som ni har?
Sami: - Man märker det speciellt på våran hemsida, vi har ju kontakt med fansen där, man märker att de är extremt frustrerade och känsliga.